Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg er invitert på jentevorespiel neste fredag,til en jente jeg bare har truffet en gang før.Vi fikk kjempegod kontakt med en gang.(Hun er damen til en kamerat av samboer)Og det er noe jeg trenger,for min såkalte bestevenninne takket visst for seg når jeg fikk samboer,og med henne forsvant på en måte alle andre også.. Jeg gleder meg masse til å gå,og tror det kommer til å bli kjmepegøy:) Men så til saken.Jeg har en annen bestevenninne som bor i gjøvik,men er her på besøk.Hun bor hos foreldre da,og ikke hos meg.Men jeg har lyst å spørre om jeg kan ta henne med,siden jeg ser henne så sjelden.Men så lurer jeg på om det er for frekt...?
Norwegian by injection Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Ja, jeg hadde ikke gjort det.
Blopp1 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Hadde nok ikke gjort d nei,,,,,,,,,,,,,,,,,,hadde i stedet funnet på noe morsomt med henne fra Gjøvik en annen dag
svirrehodet Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 hehe, jeg hadde spurt da.. regner med at hun hadde sagt nei, viss det ikke passet.. men hadde ikke spurt om jeg var invitert på middag.. vorspiel er vorspiel tenker jeg..
Espoir Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg tror faktisk ikke jeg hadde syntes det var frekt om noen hadde spurt meg om å fa ta med venninnen.
Gjest mphs Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Jeg syns ikke det er frekt å spørre, men tror nok jeg i denne situasjonen ville valgt å ikke ta med en annen venninne. Jeg ville heller brukt denne annledningen til å få enda bedre kontakt med en potensielt ny veninne som er fra samme sted.
*smula* Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Jeg ville spurt om å få ta med ei venninne. Det er jo ikke snakk om middag eller fest, bare et vorspiel.
nitro circus Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Jeg er så inkluderende, at hadde en vennine av meg spurt om å ta med en til, så hadde det bare vært koselig....en mer å skravle med!! Det er relasjoner til andre vi blir rike på i livet... : )
h2lita Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Synes dere virkelig det er frekt? Hadde aldri kommet til å falt meg og reagere på en slik forespørsel! Sier meg fullstendig enig med Høne-Pøne!
Brunost Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Mener dere virkelig det dere som sier det er frekt?!?!?! Er det rart det er krig i verden! Selvfølgelig er det ikke frekt å spørre om å få ta en venninne med på vorspiel! Spør om det er greit og kos dere alle sammen, jo fler jo ber
Anne:-D Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Nei, jeg syns ikke det er frekt så lenge det bare er vorspiel, ikke middag. Bare spør og si at det er helt greit om det ikke passer. Hvis du i tillegg tar med snacks eller en liten vertinnegave syns hun garantert ikke at du er frekk :-D
Aliena Skrevet 21. august 2009 #13 Skrevet 21. august 2009 Synes ikke det er frekt. Enig med Anne, ta med en liten gave.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 21. august 2009 #14 Skrevet 21. august 2009 jeg syns ikke at det er frekt. Men jeg hadde heller dratt uten hun pga da får du antageligvis bedre kontakt med hun som har festen. Siden venninna di ikke kjenner noen så er det lett for at du blir sittende å bare prate med hu og føle et viss "ansvar" for henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå