♥JanuarMamma♥ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Noen med erfaring fra brudesalonger i Trondheim? Noen spesielle å anbefale?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Vet ikke men har hørt at servicen på agape ikke er helt god bestandig. Har du vært inn på finn.no og søkt på sør-trøndelag. Kan være du får opp forhandlere og storselgere der du kan dra å se og prøve kjoler. Privatpersoner som driver med salg kan jo ha bedre "åpningstid" for å prøve. Kan desverre ikke gi noen tips ang hvilken brudesalong du skal ta deg en tur på. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg har kjøpt min på Tessem. De er utrolig hyggelige der! god service...Anbefaler de! Excellent på solsiden har ikke noe særlig service syns jeg. Virka så uintressert... De 2 jeg har vært på i Tr.heim i hvertfall
proud mama Skrevet 25. august 2009 #4 Skrevet 25. august 2009 Jeg har vel vært innom samtlige brudesalonger i trondheims området og dette er mine erfaringer: Excellent, på solsiden: Mørk salong, sur betjening, hadde noen fine kjoler, men pga service så ville jeg ikke kjøpe noe der. terningkast 2 Tessem, midt i byen: Koselig liten butikk, trivelig betjening, mange fine kjoler og fikk god oppfølging. Terningkast 5 Frøken Frue, midt i byen: Liten butikk, grei nok, sur betjening, fikk ikke lov til å ta på kjolene, dama kom med kjoler som jeg fikk sitte å se på og bestemme hvilken jeg ville prøve.. (andre butikker har man hatt muligheten til å gå å se litt selv å plukke ut..) terningkast 1 Agape, tyholt: flott og stor butikk! smilende betjening, men litt for ivrig med accsessories for min del. godt utvalg av kjoler og spesielt festkjoler til forlovere og slikt. Terningkast 5 Lises brudesalong, Melhus: Liten salong, hadde lite utvalg da jeg var der. men de hadde litt andre ting til brylluppet som kaketopp, pynt til bil, kakespade osv. koselig betjening og lys og fin butikk. Terningkast 4 Eva Brud, Heimdal: Flott salong, kjempekoselig betjening! Stort utvalg av kjoler. Fikk god hjelp og ente opp med å kjøpe min egen kjole der. Anbefales på det varmeste! Terningkast 6! det ble litt langt, men dette er iallefall min mening om brudesalongene i trondheim:) Håper de hjelper deg
Hippomama Skrevet 26. august 2009 #5 Skrevet 26. august 2009 jeg var i bryllup i fjor, og kjøpte da en selskapskjole på tessem. det var en en fin salong, og betjeningen var kjempe hyggelig. jeg har tenkt å kjøpe kjolen min der, når jeg skal begynne å se etter den i november...de har også store størrelser, og var veldig greie når det gjalt det også... var på agape og så på kjoler også, og da jeg spurte om de hadde kjoler i store størrelser, sa bare hun jeg snakket med at "vi har store størrelser ja, men ikke SÅ store" også lo hun og gikk. så har ikke tenkt meg tilbake dit...
♥JanuarMamma♥ Skrevet 30. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 30. august 2009 Tusen takk for kjempefine tips:) Godt med litt hjelp, for er ikke bare bare å finne brudekjole.. Hvor lenge før kjøpte dere kjolen deres?
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 30. august 2009 #7 Skrevet 30. august 2009 Jeg har kjøpt min på Tessem, og er kjempefornøyd med service, hyggelig betjening, fikk lov til å ta å se på kjolene før prøving, og de var flinke til å gi tilbakemelding på kjolene:-D På den andre... gud hvordan skrives det da... Ecellent? var det mørkt, trist, fikk ikke ta på kjolene, og dama virket sur... Jeg skal gifte meg neste sommer, men kjøpte min kjole igår... Det er 5 mnd bestillingstid på kjolene noen steder... Du kan få med den du prøver med en gang, om den er passe og alt sånn, men om du må opp eller ned en str så må de bestille den opp... Jeg er gravid og har termin i slutten av april, derfor måtte jeg finne en nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå