Mamma til en Prins<3Juli-spire Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg har valgt permisjon med 100 % lønn.. Det vil si at jeg får 36 uker permisjon og far får 10 uker?? Jeg går ut i permisjon 05.09.2009 Vil det da si jeg begynner igjen 18. mai?
Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Ja, det er totalt 46 uker. Vi har også gjort det slik, har regna ut at vi da mottar penger for en uke mer enn om vi hadde valgt 80% lønn. Og det er jo noen lapper det:) Jeg har tenkt å spare litt ved siden av jeg da, slik at jeg kan ta ut et par måneder til med permisjon (altså som ulønna). I tillegg kommer ferien da:)
Tyren78-09+12 Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg har også valgt 100%. Når far går ut i perm. skal jeg jobbe 8 av de ukene, så ta to uker ferie sånn at vi blir hjemme begge to i 2 uker. Deretter tar jeg ut ferien min..2 uker overført fra i år, og 4 uker fra den årlige ferien(femte ferieuka gjemmer jeg til jul). Da er jeg kommet til august tror jeg..og da tar jeg ulønnet permisjon til eventuell barnehagestart.. Vet ikke om jeg vil gå ut i 100% jobb rett etterpå, eller om jeg vil ta en dag eller to hjemme med lilleguttn. Syns det høres så kjipt ut å sende han i barnehagen 5 dager i uken..kommer til å bli en veldig brå overgang.. Men tiden vil vise! Får god tid på å bestemme meg det kommende året
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå