NostraStoria Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Når er det vanlig å sende inn søkand til NAV og arb giver?
Lilleprinsen & knøttet i magen Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg skal sende inn i løpet av uka som kommer og er da i uke 28. Husk at man må sende med terminbekreftelse fra lege eller jordmor, og den får du ikke før i uke 26 eller seinere. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå