Gå til innhold

til tre gutter, en jente og en spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg må bare få skryte litt av deg. Jeg er selv 6 dager på overtid nå og psykisk så holder jeg på å gå ut av mitt gode skinn. Jeg har vært så innstilt på termindato, og egentlig vært forberedt på at babyen skulle komme litt før termin. Men den gang ei.

Jeg ville bare si at jeg er takknemlig for alle innleggene dine, hadde det ikke vært for at jeg kunne lese om hvordan du har det, og at de følelsene jeg selv har er det ikke bare jeg som sliter med, så hadde jeg i alle fall hatt det langt verre.

Ville bare si tusen takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig at du sier det :) setter jeg stor pris på..

Er veldig glad jeg har dere og dette stedet å avreagere på. Det er jammen ikke lett å gå over terminen. Nå har jeg gjort dette 4 ganger (første kom før termin) og det hjelper ikke å være forberedt. Etter dag 7, har jeg ikke orket å være tålmodig mere, og omgivelsene er mer forståelsesfulle nå. Så lenge man er glad og oppegående, skal de alltid si noe ;) nå er det bare silkehansker fra alle.

Har ingen følelse av at babyen kommer av seg selv mer, tror den må hjelpes litt i gang.

Så da forbereder jeg meg på fødsel neste uke. Innen neste helg har vi nok baby, begge to ;)

Lykke til :) hold ut, vi er snart i mål nå..

Skrevet

Bare hyggelig, det er vel fortjent :-)

Jeg har selv vært lite aktiv her inne i forhold til å skrive, men jeg er inne å kikker her hver dag, og det har vært deilig å lese innleggene dine, alltid med en smilemunn.

Det jeg kjenner mest på nå om dagen er ansvaret jeg føler i forhold til at babyen har det bra, og ikke minst så har jeg gruet meg litt til fødselen denne gangen. Inni meg så føler jeg meg som en hypokonder, jeg går å kjenner etter alle tegn på at nå er vi i gang :-) Har blitt lurt en del ganger for å si det sånn...

Masse lykke til til deg også og vi er definitift en dag nærmere målet for hver dag som går.

Skrevet

Jeg vil beundre dere begge to jeg. Synes dere er fantastiske begge to. Jeg syter og har 9 dager til termin. Vet jeg bare skal ti stille.

DERE ER RÅFLINKE BEGGE TO. Sender en klem og fødestøv :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...