Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Er 9 dager på overtid i dag. Har ikke hatt forventninger om at lillegutt kommerpå egenhånd (gikk 2 uker over sist og ble satt igang da også), så nå er det så godt å vite at jeg skal inn på sykehuset mandag og mest sannsynlig settes i gang da. Har gått hjemme i 5 uker nå og begynner å kjede meg... Alt er et ork og da klarer jeg ikke å nyte det å være hjemme. Men i helga skal jeg vaske hus, klær og rydde så alt er klart til mandag! Bare 3 dager igjen... JIPPPI!! Flere som er i lignende situasjon?
2prinsesserogbim Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Uff det er ikkje nåke kjekt å gå på overtid... Eg skal settes i gang på tirsdag:))) men er heldigvis ikkje på overtid... Settes i gang pga svangerskapsdiabetes...
Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Sikkert ikke noe særlig det heller. Kjedelig å gå og vente sånn ja, men jeg var som sagt forberedt denne gangen.. Og så kjenner jeg masse liv og da har nok lillegutt det bra. Det er det viktigste. Lykke til på tirsdag! Håper vi begge får fine fødsler:)
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Jeg er 8 dager på overtid i dag, og skal til overtidskontroll på tirsdag, og håper jo selvfølgelig at jeg blir satt i gang da hvis ikke noe har skjedd før den tid.( noe jeg ikke lenger tror) Men legen min sa at jeg måtte være forberedt på at de kunne velge å la meg gå ennå lengre!! Men jeg måtte stå på kravene mine i følge legen. Men jeg aner ikke hvilke krav jeg har så... Men håper jeg blir satt i gang, for jeg har gått hjemme leeeenge no. Hadde 4 uker ferie før jeg gikk ut i permisjon.. Så har gått hjemme i 8 uker?!! Så er mildt sagt drit lei..! Men en ting skal sies, og det er at jeg er så heldig at formen er på topp, har ingen plager som jeg syns er verdt å nevne annet en hva som er normalt nå på slutten, bare psyken som sliter! Hihi Så når jeg først skal gå overtid så er jeg glad for at formen er bra=) Synes så utrolig synd på de som sliter med bekkenløsning og div andre ting og i tillegg til det skal måtte gå overtid!
Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 Ja, sant det. Har ikke noe videre plager jeg heller heldigvis. Bare litt lei. Så skal ikke klage så veldig nei. Jordmor sa til meg at siden jeg har 2-3 cm åpning så er jeg moden nok til å settes igang allerede på mandag. Jeg er litt redd for at jeg bare blir undersøkt mandag, strippa og så sendt hjem igjen for igangsetting tirsdag (som sist), men jordmor mente jeg måtte kreve å slippe å gå en halvtime lenger! Litt usikker på om jeg er tøff nok til å si det da, men .. som du sier,- hvilke krav har vi egentlig? Skal krysse fingrene for at du blir satt igang tirsdag. 12 dager på overtid er lenge nok!
skorpionfruen Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Vil bare ønske deg lykke til. Snart i mål nå Håpe jeg får joine deg!
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Jeg har ikke blitt sjekket om jeg har noe åpning. Tror ikke legen min gjør det. Nei jeg vet ikke om jeg er tøff nok til å si i fra jeg heller. Skal på KK og har hørt at de kan være ganske så irritable der, så det spørs om jeg ikke får overtale sambo til å "kjefte" litt og stå på krava mine=) Hihi.. Skulle gjerne visst hva krav vi har ja, det er litt lettere å stå på dem da! Håper du bli satt i gang på mandag og ikke bare strippet for å bli sendt hjem igjen!!
Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2009 Tusen takk!!! Lykke til til deg også!
<3 + <3 + <3 Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Er i akkurat samme situasjon som deg gitt!! -9 dager i dag, og har fått time på mandag morgen for overtidskontroll...usikker på om de vil sette igang da, el vente 1-2 dager...det kommer vel litt ann pås tr på baby osv vil jeg anta? Spennende uansett...nå har vi iallefall en dag å forholde oss til;) Har nesten gitt opp håpet om at det skal starte av seg selv... (selv om nr 1 og 2 kom bare en og tre dager over termin!) Jaja - lykke til!
Vifikkiaugust Skrevet 21. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 21. august 2009 Morsomt å høre at vi er flere! Har du vært på vekstestimering i det siste <3 +<3 +12.08.09? Jeg var siste gang på termindatoen. Da regna de ut at han var 4300g (+/-0,5kg), og de mente at dette ikke var noen stor baby. Nå er det 9 dager siden og han har vel passert 4500 vil jeg tro? Stort nok spør du meg! Men jeg har veldig høyt symfysemål da. Jordmor brukte det som argument til hvorfor jeg skulle få time mandag i stedet for onsdag (som egentlig er 14 dager over). Ja, veldig godt å ha en dag å forholde seg til! Masse lykke til til deg også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå