*Roxy* Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Er det flere her som har hatt det? Det har ikke vært så mye og ikke nødvendigvis friskt blod, men selvfølgelig sånn at jeg reagerer på det. Har ikke tatt det opp med legen enda fordi jeg ikke er langt på vei.. Ville bare høre om det vanlig.
mymy Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg har hatt det i 4 svangerskap av 5. I to av disse mistet jeg i MA og i to av de var det helt ufarlig. Det kan være feks sensible slimhinner eller festeblødning. Noen får også blødninger når de skulle hatt menstruasjon. Ta en sjekk med legen din om du er bekymret. Det kan være greit å ta en tidlig ultralyd hvis du er bekymret. Lykke til!
alek Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg hadde dette i starten av mitt svangerskap. Fikk det sjekket hos legen, så jeg slapp å gå å tenke på det, og i dag har jeg bare 35 dager igjen til termin så mine var ihvertfall helt ufarlige!
MÅNS m/lilleMarius Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 hadde en spontanabort i mai,har blødd frem til nå,litt friskt blod/brunt utflod osv... nå er jeg gravid igjen og har ingen anelse om hvor langt jeg er på vei/om det er noe liv grunnet blødninger osv.. kjipt.har ventet i 2uker på UL.
jentebaby30august Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg hadde også det men det viste seg at morkaka lå foran mormunnen og "lakk" litt blod. Etterhvert som magen vokste så flyttet morkaka seg oppover sammen med magen og disse småblødningene sluttet. Idag har jeg 9 dager til termin og jenta mi i magen er frisk og fin. Lykke til! Håper det viser seg at alt er bra med deg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå