Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så matlei, har ingen fantasi lengre...

Hva skal dere spise til middag i dag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag trur eg det blir pizza eller spaghetti med kjøttsaus el noko :) Er fredag så da er det rom for litt anna mat enn vanlig middag.

Skrevet

Siden det er fredag skal jeg steke tortilla lefser på panna med ost og tacokylling inni. Salat og kesam til. Mmmmmm... Skjærer opp som pizzastykker. :) Veldig godt og enkelt!

Skrevet

Mummys Muffin & Nakenfis

Nam nam....det høres kjempe godt ut.

Har du oppskrift på retten din?

Skrevet

Nei for den er egenkomponert, men jeg kutter kyllingfileter og steker de i panna. Når de er ferdig stekt har jeg på en pose med tacokrydder og litt vann og lar det bli tykk saus. Så legger jeg tortillalefse i en panne, strør raspet ost over (fra ferdig pose), legger kylling over, litt ost igjen og lefse på toppen. Trykker dette litt sammen så osten smelter og steker på begge sidene. Lar den kjøle seg litt før jeg kutter opp som en pizza. Det går et par stk til oss. To voksne og et barn. Lager da i to omganger.

Så har vi en god salat til og kesam på siden. Guacamole er godt til også. Helst hjemmelagd.. Lefsene blir gode og sprø. De er gode kalde også litt utpå kvelden når ungene er i seng. Nice leftovers! :)

Skrevet

Vi skal ha pastasalat med skinke og revet ost.. Lettvint og godt.

I morgen skal vi ha løvsteik med pommes noisettes, bearnaisesaus og salat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...