Gå til innhold

Hva synes dere om dette jenter......................

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort fortalt: Ny type, men trenger tid til og finne ut av forskjellige ting pga x og våre felles barn, så vi har en "pause"....i natt har jeg ligget over hos han (nye) og på morgenen fant jeg et A-4 ark som det sto beskrevet ALT vi har snakket om i forhold til mine barn, hvordan jeg har det følelsesmessig, min x, alt......hva synes dere om dette????

Bør jeg bli skremt, eller`??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet jo ikke alt i denne saken.

Men det hørtes veldig rart ut !!

Snakk med han då vell

Skrevet

Da hadde jeg nok spurt han hva pokker han dreiv med, har han så mange at han må holde orden på hvem som er hvem med å skrive det ned? Samler han informasjon til noe eller noen?

I tilegg hadde jeg tatt med meg arket når jeg gikk.

Skrevet

Så dere synes det virker noe speselt??

Han er forøvrig en veldig ryddig kar som skriver ned alt annet...men er kanskje og overdrive det her??

Skrevet

Kansje han har lett for å glemme ting, så derfor skriver han ned det dere har snakket om for å huske det?

Syns egentlig det var litt rart..

Skrevet

Så det virker ikke psykotisk altså??

Skrevet

Ville dere evnt. konfrontert han?

Skrevet

og hva ville du ha sagt.....? Kan ikke si jeg snoket heller....

Skrevet

Sikkert paranoid, men kan den nye typen være leid inn av x'en i forbindelse med barnefordelingssak eller lignende (hvis dere nettopp har blitt sammen altså)? Siden han kun har notert ting som går på deg, x'en og barna, og ingen ting om deres forhold?

Skrevet

Nei, overhodet ingen mulighet..x og jeg er enige om alt som har med barna og gjøre vi-gode venner er vi og..står flere ting om vårt forhold og, seff ting som da jeg har sagt som at jeg ønsker en pause osv....

Skrevet

OK, godt :-) Kan jo være han er en dagboktype, som liker å skrive ned viktige ting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...