Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Kort fortalt: Ny type, men trenger tid til og finne ut av forskjellige ting pga x og våre felles barn, så vi har en "pause"....i natt har jeg ligget over hos han (nye) og på morgenen fant jeg et A-4 ark som det sto beskrevet ALT vi har snakket om i forhold til mine barn, hvordan jeg har det følelsesmessig, min x, alt......hva synes dere om dette???? Bør jeg bli skremt, eller`??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Jeg vet jo ikke alt i denne saken. Men det hørtes veldig rart ut !! Snakk med han då vell
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Da hadde jeg nok spurt han hva pokker han dreiv med, har han så mange at han må holde orden på hvem som er hvem med å skrive det ned? Samler han informasjon til noe eller noen? I tilegg hadde jeg tatt med meg arket når jeg gikk.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Så dere synes det virker noe speselt?? Han er forøvrig en veldig ryddig kar som skriver ned alt annet...men er kanskje og overdrive det her??
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Kansje han har lett for å glemme ting, så derfor skriver han ned det dere har snakket om for å huske det? Syns egentlig det var litt rart..
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Så det virker ikke psykotisk altså??
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 og hva ville du ha sagt.....? Kan ikke si jeg snoket heller....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Sikkert paranoid, men kan den nye typen være leid inn av x'en i forbindelse med barnefordelingssak eller lignende (hvis dere nettopp har blitt sammen altså)? Siden han kun har notert ting som går på deg, x'en og barna, og ingen ting om deres forhold?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 Nei, overhodet ingen mulighet..x og jeg er enige om alt som har med barna og gjøre vi-gode venner er vi og..står flere ting om vårt forhold og, seff ting som da jeg har sagt som at jeg ønsker en pause osv....
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 OK, godt :-) Kan jo være han er en dagboktype, som liker å skrive ned viktige ting?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå