Gå til innhold

Menn som slurver med tannpussen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere med menn, altså pappaer, som slurver med tannpussen til barna? De trenger jo hjelp helt opp til 6 år eller noe, for å få pusset ordentlig. Jeg bruker litt tid på dette, så vesla skal lære det ordentlig, men hva hjelper det når pappaen slurver? Prøver å ymte frempå, men har hatt noen diskusjoner om det før, ofte i travle morgenstunder, og det blir ikke så hyggelig! Men det er jo viktig, er dere ikke enig? Sukk...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tannpuss er viktig.

Kanskje ta det opp i en rolig kveldsstund etter at ungene er i seng istedenfor i forbifarten om morgenen.

Skrevet

Ja, har tatt det opp i rolige former også:) Men han lærer jo ikke! Han har tydeligvis ikke samme mening om hvor viktig det er, litt kjipt synes jeg...Skulle fått en skriftlig beskjed fra tannlegen:)

Skrevet

Ungene skal ha hjelp/tilsyn med tannpussen helt til de er 10 år faktisk. Pappan til tantungen min var fæl å slurve med tannpussen til ungen, når ungen fikk sitt første hull i en melketann skjerpet han seg.

Skrevet

Jeg er VELDIG enig ja.. Jenta mi er hos pappaen sin annenhver helg og han er sløv med hygiene også han. Har sagt det sikkert tusen ganger, men det går inn det ene øret og ut av det andre. Er det mulig?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...