Gå til innhold

ønsk meg lykke til!! :D


Anbefalte innlegg

Skrevet

skal på festival i helgen hvor det er meldt drittvær og jeg har veldig med bekkenløsning :/

Jaja, skal ihvertfall ta med meg smertestillende og regntøy :D

Blir sikkert en kjempe fin helg likevel :D

Så lenge jeg får se:

N.E.R.D.

røyksopp

manic street preachers

 

så er jeg fornøyd :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enjoy:D

Skrevet

Hørtes nesten ut somd et er parken festivalen du skal på :P.. hehehe

 

Kos deg masse. Stemmning er det nok til tross for været

Skrevet

er nok parken ja :D nå var første dag unnagjort :) å det var en fornøyelse. Tok bare smertestillende 1gang :D å regnet som de lovte oss kom jo bare som ett par dråper i løpet av hele kvelden :D

Nå er det en lang lur i sengen, å så er jeg klar for mårra dagen :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...