Sistah*G07*J09* Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 skal på festival i helgen hvor det er meldt drittvær og jeg har veldig med bekkenløsning :/ Jaja, skal ihvertfall ta med meg smertestillende og regntøy Blir sikkert en kjempe fin helg likevel Så lenge jeg får se: N.E.R.D. røyksopp manic street preachers så er jeg fornøyd
Lillemor&Gutta Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Hørtes nesten ut somd et er parken festivalen du skal på .. hehehe Kos deg masse. Stemmning er det nok til tross for været
Sistah*G07*J09* Skrevet 21. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2009 er nok parken ja nå var første dag unnagjort å det var en fornøyelse. Tok bare smertestillende 1gang å regnet som de lovte oss kom jo bare som ett par dråper i løpet av hele kvelden Nå er det en lang lur i sengen, å så er jeg klar for mårra dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå