Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 ahh deilig å vite.livmoren min var liten og fin og satt akkurat der den skulle..jeg blir overnævøs av å lese her inne tror jeg..hehe
Dossa :) Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Hei! Hva vil det si at man har livmorfremfall? Hvordan arter det seg? Hmmm......jeg lurer litt med tanke på meg selv.....
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 her kan du lese litt om det; http://www.helsenett.no/index.php?option=com_content&view=article&id=1788& amp;catid=116&Itemid=66
Mille** Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Hehe....ja man skal ikke ta alt man leser her for god fisk, men greit å få sjekket opp da. Hva var det da, noe må det jo ha vært liksom, siden du ville undersøke det? )
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 Det var ingen verdens ting.. Mulig jeg innbilte meg ting, aner ikke...Hun sa det kunne være en blærekatarr hvis jeg kjente trykk, men det gjør ikke vondt å tisse..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå