skorpionfruen Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Florerer av gode fødetips om dagen og alle mener de har kuren Virker som om det som ble gjort dagen før eller samme dag var igangsettende for dem og da funker det for alle andre. Her er noen av de "gode" rådene jeg har fått - spise hockeypulver - sove en halvtime på sofaen - spise ananas - spise chilli - ta en kald dusj var ikke mange av de gode rådene jeg kom på i farten akkurat nå, men det er så morsomt når alle mener det siste de gjorde er fødsels-startende. Alle gjorde jo nødvendigvis noe både dagen før og samme dag før riene startet Så lykke til med alle gode velmente råd folkens
<3 mamma til 2 jenter <3 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 hahaha latterlig tror jeg skal prøve og sove en halvtime på sofaen,det hjelper nok veldig
Rosmarin*fødeklar* Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Den dagen fødsel nr 1 startet(7dager på overtid) Gikk jeg en lang tur og løp trapper. Andre fødselen satte i gang på kvelden etter at jordmor strippet meg på morgenen.(3 dager over UL-termin, samme dag som mens-termin) Tredje fødsel startet på natta etter en kveld med kinamat(chop suey).(1 dag over termin) Håper på fødsel før termin denne gangen, det har jo bare gått fremover:-)
MW** Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 he he- ja det hørtes ut som et utrolig behagelig fødetips ;o) (men jeg har sovet en dle på sofaen i det siste altså..er det en spesiell tid på døgnet som gjelder ????)
MW** Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg har egentlig ikke noe trua på diverse sånne tips. (nå har jeg det heller ikke så travelt med at hun skal komme da..hun kommer jo snart uansett om det er nå eller en uke eller to til er egentlig ikke så farlig- men om tre uker begynner jeg sikkert å bli lei..) men med han første var jeg ute å gikk en del på slutten. + at jeg var å fikk sånn modningsakkupunktur- tror kanskje ikke det satte i gang fødselen men tror både gåturene og akupunkturen var med på å at det gikk unna når det først starta (han kom på 4 timer)
Bråksilla og lille pille Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Denna var artig... Hehe... Jeg har også fått tips om div ting som skulle sette igang fødselen,å dum som jeg er har jeg vel prøvd litt av hvert,uten hell... Men jeg tror faktisk at dette med sex hjelper... Første gang jeg var gravid fikk jeg premature rier i uke 31,dette kom ca 4 timer etter en runde i senga,de klarte å stoppe det... I uke 36 blei det en ny runde med sengegym å noen timer senere startet riene... Andre gang var jeg litt mer hysterisk p.g.a det som skjedde første gang,så gubben fikk portforbud fra uke 28 til uke 36.. Den dagen jeg gikk inn i uke 36 klarte ingen av oss å holde tilbake lenger... 5 timer senere var fødselen i gang... Men jeg fikk tips av ei venneine at analsex vistnok skal sette ting i gang... For de som orker det..
skorpionfruen Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 Ja sex er vel naturens måte å få igang det hele på men jeg tror likevel at ingenting nytter om ikke babyen er klar. Noen går og er moden lenge før de burde så skal det liksom ikke så mye til for å sette i gang noe. Sex har vertfall ikke satt igang noe her i huset Ikke sterk mat, bærturer, husvask, trappegåing, en halvtime på sofaen eller noe annet hehe
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Sånn, da har jeg sovet litt utafor og trøtt nå, men nå kan lillegutt bare komme ut. Hihi. Min søster har flere fine råd; -kjøre tur til sverige på humpete grusvei -bestemme seg for en dato og gå for den (har prøvd den også..) -grapesoda Andre råd som kan fungere; -montere et huskestativ i hagen -overtakelse av hus (etter kjøp) -sove hele natten uten å gå på do, da går nemlig vannet.. Dersom man prøver alt dette i tillegg, MÅ det jo bli fødsel til slutt....
skorpionfruen Skrevet 21. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2009 Haha ja prøver man en ny ting hver dag så må jo e ting funke til slutt. Har forresten sovet natten igjennom mange ganger uten å gå på do, vannet går ikke men det er ikke så behagelig når man reiser seg og blæra er kanonfull Har også sovet en god halv time nå så da får vi se om havner på føden begge to hehe.
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Hehe, ja det er jo det som er litt greia.. det BLIR jo sannsynligvis fødsel til slutt på oss alle. Som ein naturlig følge av det faktum at vi er gravide...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 hahaha! så hvis jeg tilfeldigvis spiser en skive agurk noen timer før fødselen starter, så kan det være et lurt tips til andre som ønsker å få i gang fødselen. Hohoh, ja det er mange artige tips! Nåja, fødselen starter nok fordi babyen er klar og ikke og sjelden pga av noe man er gjort eller spist
LINDA*** Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Men jenter... For oss som har vært her inne noen år(!) Husker dere ikke gode, gamle FØDEPIZZAEN??? Hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå