Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Noen som kan anbefale en selvbrunings krem som gir deg både glød og naturlig farge??
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 synes dn fra nivea, tror den heter holiday glow er helt fantastisk. blir veldig fin gyllnfarge. ikke gul, også lukter den myyye bedre enn dove sin lotion. den er heller ikke like klissete, trekker inn med en gang. om du vil ha "ordentlig" selvbruner synes jeg produktene fra loreal, serien som heter sublime er god. spesielt sprayen-den slipper du å smøre ut, så du får ingen skjolder!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg har prøvd en fra Loreal (som jeg ikke husker navnet på akkurat nå) var veldig fornøyd med den.. Nå har jeg tatt på meg en fra Piz buin, men ser ikke noe resultat enda Der kan du velge mellom flere nyanser.. Kjøpte den på Cubus for 200.. Har to venninner som har brukt den, og de var veldig fornøyd.. Det som er viktig er vel at du skrubber deg skikkelig før du smører deg inn =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå