3barns-mamma <3 Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Tok denne testen i går ettermiddag, og den ble seende sånn ut. Det kom lenge før tidsfristen. Dette er aco preg test, som fåes kjøpt på boots apotekene. skal ha mens om ca 1 uke, men har følt meg veldig gravid no, så derfor tok jeg en test i går tidlig, kunne så vidt skimte en strek, så eg tok en til på ettermiddagen, av samme type, og den ble da sånn som på bildet???? skal ta en til no om 10 min å se hvordan den blir her er link til bildet http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/364875/offset/0 kan noen se på den og si hva de mener eller tror? har aldri fått en sånn test før....
*SmurfeMamma* Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 tatt ny test?? den der er jeg usikker på, selve streken er jo liksom hvit, mens den er litt rosa i kantene.... merkelig... spendt på hvordan resultatet ble på den du tok nå
3barns-mamma <3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 no har eg tatt ny test holder på å laste opp bildet no
3barns-mamma <3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2009 her er linken til testen:) http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/364875/offset/1 skal prøve å ta et nytt og litt bedre bilde:)
*SmurfeMamma* Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 det er jo en strek på den tok i dag da... gikk inn på album og så den.... den var riktignok svak, men at noe er der er helt sikkert.... prøv CB den blir ofte sterkere..
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Jeg synes den ser positiv ut jeg...bare at det er tidlig. Vet du evt hvor mange uker/dager det dreier seg om? Prøv en annen type test også! Lykke til ihvertfall!
3barns-mamma <3 Skrevet 21. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 21. august 2009 alle bildene blir så dårlig når eg laster de opp, helt klar på mobilen liksom..... men men, den er no positiv da tok ut spiralen 11 august, og da sa gyn at jeg var rett ved eggløsning, så hadde vi sex om kvelden og den 12, og nå en positiv test en uke før mens??? e det mulig egentlig???
Odinsen, Gulle & Lillebror Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Hehe, ja det er mulig! Ønsker deg lykke til, det så veldig lovende ut ihvertfall! håper det går like fort når jeg blir prøver på en mnd tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå