☆chiquita☆ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Jeg har termin valgdagen, så nå er det veldig greit å vite hvor mange dager det er igjen, siden de teller ned hver dag på tv:)
Nangiliama Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Samme her:-D - Morsomt å følge med, og derfor skal jeg å forhåndsstemme i dag!
muffis♥ Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Jeg og! Tror det er lurt å forhåndsstemme ja, vet jo aldri. Selv om de to andre kom en uke etter termin...
MW** Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Har allerde forhåndstemt ) Har termin 5. men uansett om hun kommer før valget regner jeg med at det blir litt kaos og ammetåke- så det er greit å slippe å styre med å dra avgårde for å stemme med nyfødt baby. Evnet så risikerer jeg jo å ligge på sykehuset osv.. En stor bonus med å allerde ha stemt er at jeg med god samvittighet ikke følger med på valgsendingene...jeg har jo allerde stemt. Og da slipper jeg alt valgflesket ;o)
☆chiquita☆ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 Jeg har ikke forhåndstemt, vurderte det, men jeg vet ikke hva jeg skal stemme enda, og så gikk jeg over tida med førstemann, så tenker jeg gjør det nå også. Men det er jo typisk hvis jeg er på sykehuset valgdagen da, men da får jeg heller la være i år. Har en god unnskyldning ihvertfall:)
Nangiliama Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 - Ja gikk gjennom gågata i dag, og det var deilig kunne avfeie alle som skulle prakke politikken sin på meg med at: Jeg har allerede stemt jeg, så du er nok litt seint ute!
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 22. august 2009 #7 Skrevet 22. august 2009 tror man kan stemme på sykehuset også? eller?
Tea1 Skrevet 22. august 2009 #8 Skrevet 22. august 2009 Har termin 16,så jeg har også forhåndstemt.Må jo stemme,hvis ikke er det ingen grunn til klaging etter valget.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Jeg har også forhåndsstemt. Kjenner det er deilig å derfor kunne melde seg litt ut av all politikk snakket fortiden og bare slappe av, lade opp til fødsel :-)
☆chiquita☆ Skrevet 23. august 2009 Forfatter #10 Skrevet 23. august 2009 Hvis man kan stemme på sykehuset er det jo ihvertfall ikkeno problem:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå