♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 Var på ordinær UL sist fredag, alt sto bra til med den lille ) Men fikk ikke vite kjønnet nøyaktig, så i dag håper jeg virkelig at han kan se det. Men vil inn igjen også, siden han jeg hadde sist fredag stoler jeg ikke på i det helle tatt!!! Av ein veeedlig GOD grunn, som jeg ikke vil fortelle så mye om..!!!!! Så gleder meg til klokken blir 14.15, for da er det min tur ))
NostraStoria Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 Åh så spennende!! Du hadde jentefølelse, ikke sant? ) Si fra hvordan denne gikk da!
♥Humblebie™Emilie08 og Leah09♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 21. august 2009 Tusen Takk Lillegull )) Jeg har guttfølelse, sa det kunne kanskje bli ei jente sist.. men eg klarer ikje slike usikker svar... Må ha det 100% sikkert ) hehe snart 3 timer igjen ) Men skal spise lunch med svigermor snart, så da går nok tiden for håper jeg ) hun som skal være med også, siden mannen reiste på jobb i går )
NostraStoria Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Forstår deg godt jeg! Bedre å få et svar som er 100% sikkert. Vi fikk se en tut og pung, så da var det ingen tvil, hehe. Babyen din kan da ikke være så sjenert?? Masse lykke til! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå