frk P Skrevet 21. august 2009 #1 Skrevet 21. august 2009 tirsdag morgen kom han til verden. Fødsel gikk fint, startet med rier i 23-tiden på kvelden, kl 04.45 var vi på sykehuset og 07.20 var han ute. Det er utrolig godt att svangerskapet er over, og at vi nå kan nyte tilværelsen med våre to gutter (storebror er STOLT!). Takker for meg, og ønsker dere alle masse lykke til på ferden videre - kanskje vi sees inne på DIB?
MathildeC Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer!! Det gikk ganske fort da? Kose dere!
tjorven- nr 3 Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer så mye og nyt barseltiden : )
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer med lillprinsen kos dere med guttene deres!!
ღella09ღHarfødtღ Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Gratulerer så masse=) Og lykke til videre=)
frk P Skrevet 21. august 2009 Forfatter #8 Skrevet 21. august 2009 Takk for gratulasjoner! Ja, det gikk ganske fort - mannen min sa rett etterpå fødsel at "neste gang trenger vi jo ikke å vente så lenge med å dra inn til KK..." Hadde 8 cm åpning når vi kom inn, så den taxireisen, via barnevakten, er ikke noe jeg vil gjøre om igjen med det første :-) Alt godt til dere damer - bare gled dere! Jeg storkoser meg med mine to vakre sønner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå