Gå til innhold

enda en jævla sigermor....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ligger på sykehus med svangerskapsforgftning. Far er på jobb, og svigermor er VELDIG snill og passer jenta vår på 16mndr. Hun starter i barnehage på mandag. Men nå koser hun seg hos farmor. I går kveld fikk jeg en mms fra svigermor: nyklippet lugg;-) med bilde av datteren min og hennes nyklipte lugg.

Kjenner blodtrykket stige her. Må da gå an å spørre først. Både jeg og far er tilgjengelige på mob. Hun har gått langt over streken!!! Men har problemer med å si noe. Vi er jo avhengige av hennes hjelp nå....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vet du hva??

Jeg hadde blitt kjempesur...=( Si ifra når anledninger byr seg...

Skrevet

Du må få samboeren din til å si fra at dette ikke er greit og at det aldri må skje igjen. Ellers blir hun garantert å se på seg selv som den faste frisøren til barnet ditt heretter. Har opplevd det samme. Er så sykt at det alltid er farmor som klipper barnet uten å spørre. Min mor kunne aldri funnet på noe slikt. Er jo sykt frekt!!

Skrevet

Er det noe å bli så sur for da? Det vokser jo faktisk ut igjen! Vær glad og fornøyd med at svigermor passer datteren din du.

En gutt jeg kjenner hadde plutselig hull i ene øret, det hadde tanta sørget for. Foreldrene hadde ikke blitt spurt, og gutten ville jo ha øredobben der han, så sånn var det.

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Enda et jævla nek av ei svigerdatter.

Skrevet

Herregud så jævlig utakknemlig du er!

Hun passer ungen og hun mente ingenting vondt i å klippe ungen, du burde vise inlegget til mannen din, " jævla svigermor" stakkars mannen din og moren hans!

Skrevet

Så du syns det er greit at hvem som helst rundt deg tar seg friheter ang barnet ditt?? Det er ikke greit at tanter, besteforeldre osv klipper hår, tar hull i ørene osv uten å spørre foreldrene først. Skulle bare mangle. Jeg hadde klikket totalt hadde jenta mi kommet hjem med hull i ørene. Hun har allergi og jeg vil utsette det så lenge som mulig. Det er det ikke sikkert at ei tante eller noen andre hadde tenkt på! Og hadde de tatt hull i min sønn ører hadde det vært helvete løs! Er jo så stygt med hull i ørene på gutter/menn. Det er jeg helt i mot. Og ikke noe noen andre bestemmer enn vi som foreldre.

Skrevet

Om du ikke liker henne hvorfor lar du henne passe barnet ditt da? Eller mener du at du ikke liker henne bare fordi hun klippa datteren din? Jævla var et sterkt ord gitt.. Har du lett for å bli sint på folk?

Skrevet

Utakknemmlig for at svigermor tar seg rettigheter hun overhodet ikke har. Det er utrolig frekt av svigermoren og viser bare at det begynner å "gå til hodet" på henne at hun får passe barnebarnet sitt så mye. Hun får eiertrang og tror hun har rett til å bestemme slike ting. Jeg hadde blir utrolig forbannet og latt min samboer gjennomgå. Han måtte ha tatt det opp med moren. Jeg hadde aldri i verden latt det passere.

Skrevet

hvorfor er hun enda jævla nek av en svigerdatter???? hvorfor???

svigermoren har klipt luggen til datteren uten å spørre om det var i orden, hun har tatt seg til rette, altså gått over streken.

synes du er et jævlig nek som som svarer slikt...

pass deg du eller så kommer jeg med saksa og klipper av deg håret!

men det er vel greit for deg det sånn som du skriver!!!????

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Slapp av, du er fullstendig amatør i dette her, ikke prøv deg på folk som bevislig er sterkere enn deg om alt du har er et overforbruk av tegnsetting.

Skrevet

wræææl.. skjønner henne godt jeg om hu var i hue på hu selv med saks.. kan huske at mi gjorde det samme på vår datter, og gud som hu så ut :o hadde hu enda spurt om å få lov å ta hu med fek. til frisøren.

De mener det nokk godt, men er ikke morro å få hjem en skam klippa unge :S må si iallfall jeg var skuffa siden min datter nettopp var nyklyppa..

Skrevet

Hvor langt hår kan en jente på 16 mnd egentlig ha? Er det et problem om barnet plutselig har en eller to cm kortere hår???

Skrevet

Joda, jævla svigermor var sterkt;-) Ble inspirert av et annet innlegg. Jeg missliker eller hater ikke svigerrmor. Har bare litt høyt hormonnivå - ligger her i den blå sykehusskjorta og vet ikke hva som skjer. Hår vokser ut - vet det. Men det jeg reagerte på var at hun ikke spurte meg først.

HI

Skrevet

Slapp av og pass blodtrykket ditt, HI.

Man bør vel i grunn velge med omhu det man skal eksplodere for og jeg vil tro du egentlig har andre ting å bekymre deg om enn panneluggen til dattera di (som jo kommer til å vokse seg lang igjen i løpet av to måneder). Du ligger tross alt på sykehus...

Ta nå ting med det gode - hun prøver sikkert bare å hjelpe. :)

Skrevet

Hva om håret falt ned i øynene hele tiden og irriterte dattera di? Ikke alltid det er MULIG å sette i strikk/spenne for å holde håret unna..

Min datter er penest med lang lugg,- men noen gang MÅ vi klippe den for hun nekter å ha i spenner /strikk og hun irriteres VELDIG av håret som faller ned i ansiktet..Dessuten kommer da da oppi maten ol når hun spiser og blir regelrett slitt av etterhvert.

Begge bestemødre har vel "tatt seg den frihet" og klippe luggen hennes,- men kjære vene,- de mener det godt,- jenta var fornøyd og da gidder ikke jeg irritere meg over slike småting.:Hva om besteforeldrene ikke hadde brydd seg i det hele tatt? Bedre at de føler de "eier" barnabarna litt,- indirekte så hadde de faktisk ikke vært født,- fordi om ikke besteforeldrene hadde født oss foreldre først så hadde de ikke blitt unnfanget...

Ikke rart det er krig i verden..Hadde de gort det for å "forstygge" henne,- eller bevisst for å irritere deg,- men ærlig talt..

Heia svigermor :o) BÅde min, alle andres og alle kommende svigermødre :o)

Skrevet

Kan du ikke bare sende en mld tilbake der du sier at hun sannsynligvis har gjort dette i beste mening, men at du ville satt stor pris på å bli spurt før hun klipper håret på din datter. Da vet hun hvor grensen går til en annen gang, og du slipper å blåse en fillesak opp til en skikkelig familiefeide.

Skrevet

Min mor klippet panneluggen til min datter uten å spørre meg først. Jeg ble så glad:-) Da slapp jeg å gjøre det:-)

Skrevet

Hva er det med folk som på død og liv skal svare frekt og usaklig? Går an å svare at dere er uenige på en saklig måte da vet dere...

Hun reagerte tydeligvis på at svigermor overtrådde grenser, og det må hun få lov til, selv om kanskje ikke dere hadde brydd dere nevneverdig om det.

Skrevet

Er det rart det blir krig i verden sier jeg bare...

Skrevet

Vel, dette hadde ikke jeg brydd meg om... Hadde du blitt like sur om det var din mor som hadde klippet luggen på barnet ditt?

Men for all del - si i fra på en skikkelig måte, så gjør hun det nok ikke igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...