Gå til innhold

Svineinluensa


Vektbaby, prinsesse 07 + spire

Anbefalte innlegg

Hørte på nyhetene nå at de som hadde dødd av den nye influensaen enten var gravid, hadde diabetes eller var ekstremt overvektig! Hvis målet er å gjøre befolkningen mer rolig med det mislykkes de i allefall! Huff.. Er ikke hysterisk fra før, men ble en smule mer bekymret nå jah...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyhetene sier ditt og de sier datt, tror ikke denne influensaen er noe verre enn den vanlige.

 

Det er faktisk veldig få som har dødd av denne, og da flest i land som ikke har sånt helsevesen som her i landet. Det er stort sett noen som dør av influensa hvert år, bare da blir ikke dette slått stort opp!

 

Tror dette rett og slett har utviklet seg til et massehysteri!

 

Jeg tar mine forhåndsregler og regner med det går bra, blir jeg smittet får jeg ta bekymringene da.... Ingen vits i å gå å bekymre seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, det er sant. Og får man det er det kanskje like greitt å få det tidlig. Hadde jeg ikke vert gravid eller hatt en jente på 2 år hadde jeg ikke bekymret meg i det hele. Men men. Får man det så får man det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ligger her hjemme med influensa nå.. jeg tror nok jeg skal overleve.. he he.. er ikke no værre enn helt vanlig syk.. tar febernedsettende når jeg kjenner feberen kommer, så har jeg i tillegg astma.. som gjør det noe værre, men bortsett fra det så tror jeg nok det IKKE er mye å bekymre seg over.. jeg tenkte ikke at jeg kom til å dø, når jeg fikk den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var inne til testing i dag, har alle symptomene unntatt feber. Legen sa at jeg ikke har det hvis jeg ikke får feber senest i morgen, men har fått med resept på tamiflu som jeg kan bruke hvis jeg får behov for det. Håper det er bare forkjølelse som går fort over - jeg HATER å være syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forkjøla her også, men har ikke feber. Håper det går over og ikke er en begynnende influensa. Men blir man smittet kan det jo kanskje være like greitt å få det nå så tidlig. God bedring til dere som er syke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...