Gå til innhold

Hjerteslag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har stetoskop, og hører godt mine egne hjerteslag. Men jeg finner ikke babyen sine... Burde jeg ikke klare det gjennom slike? Elller er det for svakt til at jeg kan høre det enda, gjennom sånne? Jeg er 13+1 idag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan nok være for tidlig, men aner ikke med sånt utstyr.

Skrevet

Trur nok det er litt tidlig ennå.. dine hjerteslag er jo myyye sterkere enn babyen. og ditt hjerte ligger ikje inne i morkaka og masse fostervann ;))

Vent noen uker til babyen blir større så vil du nok få høre :))

Skrevet

Jeg prøvde å høre hjertelyd med stetoskop gjennom hele første svangerskapet, men fikk det aldri til. Har hørt om andre som har greid det...

Skrevet

Takker for svar! Aner ikke hvor jeg skal lytte heller, så det gjør det kanksje ikke så lettere... Får bare vente litt da, og se om det går etterhvert:)

Skrevet

Jeg fant hjertelyden med doppler i uke 13 men jeg måtte lete helt nede ved skambenet og enten litt mot høyre eller venstre. Det viser seg nå at jeg har foranliggende morkake, så da er det jo ikke så rart at jeg ikke hørte midt på!

Men let helt nede ved det beinet og trykk godt ned (ikka farlig for babyen!) så kanskje du finner noe allerede! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...