Lurveleven Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Ble henvist fra jordmor til føden poliklinikk i dag pga. protein i urin og høyt blodtrykk, pannevont og vont i mage... Samt kvalme. Ble undersøkt og sent hjem igjen, men skal til yterligere kontroll på mandag, tok blodprøver, di var fine. Magedyret har det flott. UL.... Fikk beskjed om å kontakte om jeg ble dårligere. Har sovet nesten hele ettermiddagen, er fremdeles utrolig sliten, men nå har jeg våknet opp av at jeg kaster opp i bøtter og spann. Gitt seg litt i skrivende stund, naturlig nok, har ligget en halvtime over doen... Ville du ringt inn nå, eller ville du sett ann situasjonen. Føler meg elendig, men det gjør vel alle som kaster opp... Håper på raske svar! (om noen er våkne da, mitt i natten.....)
Sjarmi Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg ville ringt og hørt med de hvertfall.Er jo ikke sikkert du trenger å dra inn. Men bedre å ringe å høre om oppkastet og kvalmen kan være et tegn. Vet ikke om svangerskapsforgiftning kan komme fra den ene timen til den andre. Lykke til og god bedring!!
Lurveleven Skrevet 20. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 20. august 2009 Takk, da ringer jeg. *huff, gruer meg masse....*
maria89 Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Lykke til! Det er nok lurt å ringe de ja. Håper å få høre hvordan det gikk?
Luftig med nr2 på vei*Høygrav* Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Hva sa de på føden?
Lurveleven Skrevet 21. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2009 Ja jeg var som sagt utrolig kvalm da, i natt og etter å ha snakket med føden, så skulle jeg egentlig skrevet inn her igjen, men det ble ytterligere 2 timer over toalettet istedenfor.... Vi ble enige om at jeg skulle se det litt ann, og etter to timer over potten, så sovnet jeg, og sov til vekkerkl. ringte kl. kvart på 7.... Har nå fått Poden på skolen, og sitter å teller på fingrene om jeg bare skal legge meg igjen, og prøve å sove det litt av meg, eller kontakte poliklinikken nå, og få tatt nytt blodtrykk, just in case... Er jo bedre hva oppkast angår, men er svimmel, trett, vont i hodet og kvalm enda.... Utrolig vannskelig, magedyret blir tatt med keisersnitt på onsdag, så om dette ikke skader henne, så skal jeg saktens klare 5 dager, men nå har jeg ikke mye krefter igjen, det kan jeg si.... Hmmmmm......
Lavendel :) Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Hei ! Jeg syntes absolutt du bør kontakte føden, og bli undersøkt snarest. Kvalme, oppkast og hodepine kan være svangerskasforgiftning som forverres. Og da er det mye bedre at du er under observasjon. Ikke nøl med å ta kontakt når du er så dårlig. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå