Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det står at man etterhvert kan kjenne livmoren utenfra.

Lurer på hvordan en kan kjenne det?

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor langt på vei man er, men etterhvert bør man kunne kjenne noe litt hardt under navlen...

Skrevet

når man er ca 12 uker på vei skal man kunne kjenne at livmora er på vei opp fra skambeinet... så kjenner du at den vokser lenger opp for hver uke... : )

Skrevet

Kanskje ikke så rart da å ikke kjenne noenting i uke 10+3... Ingenverdens tegn annet enn en positiv graviditetstest, og selvfölgelig ingen mens :):) Men puppene er ikke ömme, og magen er helt flat... er det virkelig noe inni der??? Noen som kjenner seg igjen?

Skrevet

Jeg kjenner meg igjen pobbles....veldig godt. Dette er mitt andre svangerskap,jeg er 10+2 men magen er helt flat.Symptomene forsvant også..men puppene er store og ømme som bare det.Jeg tok UL da jeg var 8+5 og alt var i orden :-) Håper at det er det fortsatt!!

Skrevet

Jeg er 14+0 og kan nå kjenne livmoren stikke opp :)

Er en rar følelse å kunne kjenne det fra utsiden.. Helt hardt når jeg klemmer littegranne rett under navlen/over skambeinet.. :)

Kjenner det både oppreist og når jeg ligger nede :)

Skrevet

Jeg kjenner ingenting, jeg! Men har sett på UL at det vokser og sprelles. Er 14+1 i dag....Kjenner vel snart noe da..? Har ikke kjent liv heller, og d er 4.mann som er på vei

Skrevet

merker den allerede jeg... en liten tennisballstor hard sak rett bak skambeinet...

tror ikke jeg kjente det med de 2 andre..., men nå gjør jeg det.

er i 6 uke...

Skrevet

Jeg syns selv det er vanskelig å kjenne livmoren, men jordmoren kjente den 10+5 iallefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...