Gå til innhold

tror jammen meg jeg er i gang jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

19 dager til termin..

Akkurat etter planen.. har hatt sterke kynnere/små rier med nedpress i hele dag med ca 6-7 min mellomrom og som varer i ca 1 1/2 min..

mye smerter bedentil som stråler nedover lår og opp i korsryggen.. håper ikke dette gir seg og viser seg å bare være noe masete slitsome greier..

Har passa på å hastt sex og vaska hus i dag.. mulig det som gjorde susen.... hehe

håpe håpe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, spennende :-) Lykke til!

Skrevet

krysser fingrene for at det virkelig er igang!:) sender over litt fødestøv... lykke til:)

Skrevet

*misunnelig* ;)

Masse lykke til, håper du ikke blir lurt å at du snart sitter med nurket ditt i armene :)

Skrevet

spennende : )) hold oss orientert da vel!!

Skrevet

Lykke, lykke til! Litt misunnelig ja;-)

Skrevet

Ingenting å være misunneligpå... FALSK ALARM...

Satt i nesten hele natt med rier med mye nedpress som kom opp til 2 min i mellom og som varte i oppmot 4 min, mye menns murring og vondter.. Ble så ekstremt trøtt (hadde jo vært full av energi hele dagen og jobba å stått på) så hoppa tilslutt til køys og der ga det seg...

Så nå sitter jeg her og er kanon sliten og har kjempe vondt i ryggen og føler meg skikkelig snytt.. hehe skal ha noen veninnen over på kvelds i dag og hadde tenkt å vaske over gulvene, men tror de får ta gulva som de er i dag...

Lurer på hvor sliten jeg kommer til å være etter fødselen denne gangen er jo helt skutt etter bare litt åpnings fase.. hmm..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...