Gå til innhold

Hvor mange dager igjen 21 August 2009?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klokka er over midnatt og jeg har 40 dager igjen!! HØYGRAVID!! :D

Snart i mål!

Natta:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å, ikke lenge igjen nå da.

Jeg har 50 dager igjen til termin, så enda 10 dager til jeg kan kalle meg høygravid.

Lykke til videre! :)

Skrevet

Jeg har 9 dager igjen og klarer nesten ikke vente lenger til å få se prinsessa vår:)

Skrevet

Hmmmmm... -10 dager.... lurer på hvor lang tid jeg har igjen gitt. Har gitt opp å få noen baby av meg selv nå.

Og alle tror det blir så mye enklere jo flere barn man får. Hihi...

Skrevet

40 dager igjen og kan vel sette inn *Høygravid*. Syntes tiden går litt seint, gleder meg så til å møte lillemann.:o)

Skrevet

Aner ikke hvor mange dager igjen, er -8 dager i dag så det kan iallefall ikke være sååå mange dager igjen...! Men hadde passet fint om tulla valgte å komme i dag=)

Skrevet

hoff... syntes tiden står stille...

er 11 dager til min termin mens 19 dager til sykehuset sin...

men får tenke går jeg 14 dager over så er det ikke lenger en 33 dager til vi får se lillegutt...

Skrevet

11 dager igjen.

Skrevet

52 Dager igjen .. Tia flyr får tia. Men syns den kunne flydd enda mer ! ;p Gleder mæ til å møte h*n !!!(:

Skrevet

8 dager igjen til termin. Mens termin er 24 så går jo å håper litt på at den kan stemme - er jo sååå nysgjerrig å utålmodig nå :)

Skrevet

16 dager igjen, 38 uker i dag :) men har foreløbig en såpass dårlig dag at om lillegutt i det hele tatt PRØVER seg på å komme i dag, skal jeg egenhendig stappe han inn igjen :(

Skrevet

15 dager igjen!! Mne føler det skjer noe før det.. mye vonter og mensmurringer her. Men hvem vet...!!!! Hadde vært suupert å bli ferdig nå!

Skrevet

9 dager igjen. men håper hun vil ut før:)

Skrevet

45 dager igjen : ) nyter magen og har enda ingen hast med å få ut prinsessa : )

Skrevet

54 dager igjen :P

Skrevet

19 dager, tror han kommer før, men er ikke klar for det egentlig..

Skrevet

10 dager igjen. Utålmodig, spesielt siden kroppen driver og tuller med maserier igjen... Vil bare holde lille snuppa mi i armene;-)

Skrevet

Her er det 34 dager igjen! En uke igjen til jeg tar permisjon, og en uke til jeg trygt kan føde! Vil føde på Kongsvinger, og da må jeg være fullgåtte 36 uker! Så her kan bebis holde seg inne en liten stund til, ja!

Skrevet

-9....har forsåvidt gitt opp håpet om at noe skal skje av seg selv jeg også! Skal på sykehuset på mandag hvis ikke.. Lei.com.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...