Twintipp og himmelblå Skrevet 21. august 2009 #26 Skrevet 21. august 2009 Synes det er helt undøvendig å si at navn er grusomme. Lurer på hva som rører seg i topplokket på enkelte noren ganger jeg altså. Det er mødre her med barn med de navnene.. Det var jo ikke akkurat et spm om hvilke navn vi synes var gruuuusomme! Av de navnene du nevnte synes jeg William er det fineste.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #28 Skrevet 21. august 2009 Hehe,ingen minilam på gang ennå,men jeg drømmer om :-))
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2009 #29 Skrevet 21. august 2009 Ja jeg bor ordentlig provosert..Hva er vitsen egentlig? Jeg har en nyydelig liten Kevin og han er slettes ingen pøbel..argh!
mylittlecat Skrevet 21. august 2009 #30 Skrevet 21. august 2009 William Mikael, Oscar og Kevin stiller på en samlet plassering ;o) Helt greie/fine navn! Forøvrig: Skjønner ikke greia med å henge ut noen navn og understreke at et navn er gruuuusomt??? Hallo? Lurer på om vedkommende hadde slengt samme greia i fjeset på en venninne som hadde valgt et navn hun ikke likte???
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 21. august 2009 #31 Skrevet 21. august 2009 enig med deg twintipp! Reagerte også på det innlegget. Hva er poenget med å poengtere det SÅ veldig?
FrøkenSprøken Skrevet 21. august 2009 #33 Skrevet 21. august 2009 Ja, men så flott for deg at du ikke valgte det da? Fatter ikke at enkelte av dere her inne er så hårsåre at dere ikke klarer å høre andre folks meninger om de navnene dere har valgt til barna deres? Så la være å åpne slike tråder, da? Eller la være å spørre? Eller skal vi bare svare: aaaaaalle navn er like fiiiine:):) JEG synes Kevin er grusomt, og det må jeg få lov til å mene. Og så kan du mene hva du vil om Erlend. Det kunne faktisk ikke ha brydd meg mindre. Vi har valgt et navn som VI liker, og som vi mener ikke vil være stigmatiserende for vår sønn. Vi regner ikke med at alle liker det, og det er helt greit.
Ranveig R Skrevet 21. august 2009 #37 Skrevet 21. august 2009 Mikael - men berre viss eg får stave det Mikal og uttale det på norsk (MiKAL). Dei tre andre er ikkje noko særleg glad i, men Kevin kjem sist.
Eva_81 Skrevet 21. august 2009 #38 Skrevet 21. august 2009 Liker kun Oskar av disse. De andre er grusomme!!!!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 21. august 2009 #39 Skrevet 21. august 2009 william syns jeg er fint.
Eva_81 Skrevet 21. august 2009 #40 Skrevet 21. august 2009 Dette var vel ingen tråd om navnet Erlend??? Men når vi først er inne på det, så er det et fint navn. I motsetning til Kevin.
Odine! Skrevet 21. august 2009 #41 Skrevet 21. august 2009 Oskar (men fare for at flere heter det i samme klasse...) Mikael (uttalt Mikal) William Kevin (uaktuelt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå