Gå til innhold

Jævla svigermonster!

Anbefalte innlegg

Skrevet

AAARGH!

Nå har den jævla kjærringa gitt jentungen på 5 to flasker neglelakk og 4 (FIRE!!!) mascaraer...

(Hadde det enda vært nytt, så kunne jeg ha konfiskert det og tatt det i bruk selv, men NEIDA."Haha." Gammelt dritt, fullt av hennes døde midd og sikkert mere til.)

Hva i helvete er det næpskrellet tenker med? Hva pokkern skal småunger med sminke??? Det som selvfølgelig har skjedd her, er at ho har dekorert babyborn-dukka si,og lillesøsters pinky-pie med neglelakk. Pluss klærne sine. Og sengetøyet.

Samme kjerringa trør i ungene godteri, kaker og is straks vi kommer inn døra, og helt til vi drar hjem igjen. Uansett ukedag, og samme hva klokka er. Når vi setter grenser blir både ho og svigerfar sure på oss, og ber oss "sultefore" unga når vi kommer hjem igjen...

Kjærring!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehehe.. jeg ER så glad for at jeg kun har en kjempegrei eks-svigermor som aldri blander seg i noe som helst;)

Skrevet

Unnskyld, jeg er tydligvis i det lattermilde hjørnet i dag, for nå lo jeg godt.

Helt enig at små barn ikke trenger sminke og heller ikke godterier til alle døgnets tider, spesielt ikke dersom foreldrene har ytret sin mening om at det ikke skal skje..

Skrevet

Nja, det finnes verre ting i livet, da ;-p

Skrevet

Lever henne alt med flekker og be om at hun fjerner dem for deg da vel. Hadde jeg gjort med min svigermor.. Men hun ville kanskje ikke gitt lillemor neglelakk til å ta på selv ;)

Sjekk alltid hva hun har med seg hjem og konfisker det du ikke vil ha i hus! Evt send det med tilbake og si at hun kan bruke det hos bestemor.. Da kan hun lakkere bestemors ting istede.

Server dem dt samme som de serverer barna når de kommer til dere. Slanke seg kan de da gjøre når de kommer hjem, ikke sant ;)

Hihi. Ikke alltid lett med svigermødre, men jeg sier i fra til min og hun er veldig søt mot oss. Om hun blir fornærmet, varer det ikke lenge. Selv om hun irriterer meg i perioder, vil jeg ikke bytte henne mot noen ;)

Skrevet

jaja.. synes mer synd på den som blir svigerdatter/sønnen din.. høres værre ut du enn dine forbilder..

Skrevet

jeg har også ei super snill svigermor som jeg setter stoooor pris på :)

Skrevet

Er det mulig sier nå jeg. Velg dine kamper og ro deg nå ned. Om det er så ille at de får godteri når de er der, får dere planlegge litt da, sånn at dere er der når det passer for dere at barna får godteri. Sminken- lev med det!

Gjest Rabarbra Millicent
Skrevet

Tja, du kunne kanskje holde ungene dine under oppsyn?

Skrevet

Besøksforbud? kan det være noe?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...