Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Barnefar skal ganske snarlig flytte til sin kjæreste. De har vært sammen i 3 mnd, og hun bor 7 km unna. (Mens for øyeblikket bor barnefar og jeg ca 1 km fra hverandre.) Vi har helt siden bruddet, for over 2 år siden, værrt enige om at det å bo veldig nærme hverandre er en kjempeviktig prioritering, slik at sønnen vår (6 år) kan og klarer å beholde sine venner og være i "sitt" nærmiljø, uansett hvem han bor hos. Sønnen vår bor 5 dager hos barnefar (pr 14 dager) og 9 dager hos meg. Hans nye kjæreste har 2 egne (endel eldre) barn som bor hos henne kun i perioden når barnet vårt er hos meg, og er hos sine fedre når gutten vår er hos barnefar. Noen meninger??
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Reagerer mest på at de kun har vært sammen i 3 mnd, har de kjent hverandre lenge utover det da?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 De har vært bekjente før dette, men hun bodde sammen med sin daværende type frem til (noen dager etter, vel, faktisk..) hun ble sammen med barnefar.... HI
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 7 km er jo ikke en mil engang.. tar noen minutter å kjøre med bil.. Barnet kan fint ha vennene sine selv med 7km avstand. Så avstanden ser jeg ikke problemet i. Litt må man likosm regne med når man ikke lenger bor i samme hus.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Jeg tenker at en flytter ikke sammen etter å vært kjærester i 3 mnd. I alle fall ikke når det er barn inni bilde.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #7 Skrevet 20. august 2009 Men 7 km er ikke langt da. Det er jo nesten å regne som naboer det vi bor, hehe
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #8 Skrevet 20. august 2009 Syns 7 km hørtes mye ut jeg da, men så bor jeg midt i Oslo og eier ikke bil.. ;o) Men ingen flytter da sammen etter 3 mnd om det er barn i bildet?
Anonym bruker Skrevet 20. august 2009 #9 Skrevet 20. august 2009 For et barn er jo 7 km en mye større forskjell enn for en voksen. Med 1 km kan man gå eller sykle til vennene sine, med 7 km å sykle blir jo halvannen mil fram og tilbake. Sånn sett så går jo dette fra å være nærmiljø begge steder til å bli lange avstander. Skal ikke en gang begynne å kommentere dette med 3 mnd!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Jeg er enig med hun over, at 7 km er langt for et barn. Da er det ikke lenger bare å stikke innom en tur på ettermiddagen når man vil. Samtidig tror jeg ikke 7 km er så langt at man ikke klarer å beholde vennene sine. Bare at det krever langt mer arbeid enn dersom man bor nærmere. Det at de flytter sammen etter 3 mnder vitner om dårlig dømmekraft og egoisme så lenge det er barn i bildet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå