Potetstappe Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Jeg kom på en ting når jeg leste dette nå, som sikkert får Dib til å tilte....! Svigermor fikk ny mann og nye barn for noen år siden. Barna hennes begynte hos dagmamma når de var 5 DAGER gamle, fordi hun ville jobbe.. (Hun og den nye mannen har ikke helt fått barn, men arvinger, og derfor var jobben viktigere *Penger*Penger*...) Hun og jeg har diskutert dette heftig flere ganger siden hun syns jeg er helt latterlig som er hjemme med min datter på 2 år...
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Jeg hadde en gang ei som var 7 på min avd.. Man gjør det som er riktig for seg, men personlig blir det i tidligste laget for meg.
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 altså 7 månder, ikke dager! Herregud 5 dager? er det mulig.
Potetstappe Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 5 DAGER ja.... helt utrolig syns jeg!
Brillefint - Jadda! Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Det er jo - i dagens Norge - helt SYKT!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå