Gå til innhold

Andre som har hatt blødning?


mamma24

Anbefalte innlegg

Eg er 24 veker påvei og begynte å små blø i veke 23. Har blitt skikkelig undersøkt,men alt ser ut til å være bra. Men er jo umulig å la være å bekymre seg.

Kommer kun litt friskt blod på papiret etter eg har tissa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke hatt noe som blødning her....

 

Men hvis de har sjekket deg nøye og følger med så er det kanskje ikke noe farlig. Småblødninger er ikke de som er farlige, er når du virkelig BLØR det er noe galt.....sier de som har erfaring med det.

 

Håper det går bra med deg iallefall. Slapp av og følg med bare. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallaisen

 

jeg har selv hatt småblødninger siden uke 22 (er uke 26 nå), men det er ikke noe galt med meg eller barnet. Alt bra, men UTROLIG irriterende!

JEg får det hvis jeg løfter litt tungt eller stresser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en liten blødning i uke 23, kanskje en spiseskje eller noe sånn og litt misfarget utflod en dag etterpå. Legen hørte etter fosterlyd, som var ok, og barnets puls var 130, så hun sa det hadde det fint. Men fikk sofapåbud hele helga, og beskjed om å ta det med ro og ikke trene neste uke, noe jeg syns er litt kjedelig - kunne heller ønsket meg en ultralyd og lov til å trene. Menmen. Viktigste er jo at barnet har det bra.

 

Den kvelden jeg fikk en liten blødning hadde jeg det skikkelig travelt på vei til forelesning, og syklet bånn gass i 15 min. Så mulig det var en sammenheng. Men har fått beskjed om at hvis jeg ikke blør igjen, og jeg kan kjenne baby bevege seg, så er alt fint. Men man skal vel egentlig ikke forvente bevegelse hver dag før uke 25?

 

Er nå i uke 24 og har ikke hatt noe mer blødning. Men har heller ikke trent siden blødningen for en uke siden.. Har heller ikke hatt sex - noen som vet om jeg kan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...