Gå til innhold

Da har jeg bestilt meg en brun manduca :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper den kommer fort!! :-)

Fikk prøve en i dag, og Lillegutt satt så fint i den, og den var god å bære også.

Så nå gleder jeg meg!! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende... Har lyst på det jeg også...

Hva betalte du og hvor kjøpte du den?

Skrevet

Akkurat den samme som eg bestilte, den er knall fin!:D

Uro4 eg betalte rett over 1000 kr og kjøpte den på lotusbarn.no meina eg :-)

Skrevet

Jeg har også brun, finest! :)

Genialt med manduca f.eks når vi var i møbelbutikker forrige helg. Plasserte bort storesøster, og bare slang selen i bilen, tok ikke med vogn i det hele tatt, deilig!

Skrevet

kjøpte den på krusedull.net, og betalte 1009,- Men det var forhåndsbetaling da. Gleder meg!!!! Dumt den ikke kommer allerede i dag... :(

Skrevet

Vet ihvertfall at Lotusbarn pleier å levere raskt, prisene er vel så og si identiske tror jeg?

Grattis med et godt kjøp Blomsterpiken- du vil nok IKKE angre! (bare lov meg at du bærer med selene i kryss;)

Skrevet

Da jeg prøvde den bar jeg med selene rett ned, men hadde friskt i minne at du anbefaler å bære i kryss ;) Så jeg skal gjøre det ;)

Skrevet

hvorfor skal man bære med selene i kryss? :-)

Skrevet

Fikk det anbefalt av dama i bærebutikken, og kjenner jo helt tydelig også selv at det er det beste for ryggen=) Dette fordi vekta da fordeles mer jevnt på selve ryggtavla, istedet for på hver skulder! Dette gjelder selvsagt bare ved magebæring hehe!

Skrevet

ok, takk for tipset:-) Jeg har også tittet på manduca og har fryktelig lyst på en. Lillegutt vil ikke ligge i vognen lenger! Har babybjørn, men synes det er så vondt å bære med den. Jeg kvier meg litt for å kjøpe da, for plutselig er ikke manduca noe bedre å bære i enn babybjørn.. da har jeg kastet bort mye penger! :-)

Skrevet

hmm.. hva mener du? At den skal bli vond å bruke pga tyngden til babyen eller? Det er ihvertfall ikke noe problem, den holder opp til 20 kg- mange som bruker den til 2-3 åringer=)

Skrevet

Jeg har også en bb som vi fikk før fødselen. Den er ikke på langt nær så god å bære i, og Lillegutt blir utilpass etter kort stund.

På den lille stunden jeg prøvde manducaen, så var Lillegutt fornøyd, og jeg merket ikke noe til at han satt der :)

Så jeg håper og tror at jeg kommer til å bli fornøyd. MEN: Jeg ville prøve en først før jeg bestilte en, og var så heldig å ha ei på barselgruppa som hadde en. Så hun tok den med på barseltreffet i går, og da viste det seg at det var ei til som også hadde manduca som hun hadde brukt til sønnen sin tidligere! Så hun viste oss litt da :) Så derfor jeg tok sjansen på å kjøpe en :)

Så hvis du kjenner noen som har, er det fint å spørre om å få prøve :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...