ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Håper den kommer fort!! :-) Fikk prøve en i dag, og Lillegutt satt så fint i den, og den var god å bære også. Så nå gleder jeg meg!! :-)
Uro4 Skrevet 21. august 2009 #2 Skrevet 21. august 2009 så spennende... Har lyst på det jeg også... Hva betalte du og hvor kjøpte du den?
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Akkurat den samme som eg bestilte, den er knall fin! Uro4 eg betalte rett over 1000 kr og kjøpte den på lotusbarn.no meina eg :-)
Jente 06 + aprilgutt 09 Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Jeg har også brun, finest! Genialt med manduca f.eks når vi var i møbelbutikker forrige helg. Plasserte bort storesøster, og bare slang selen i bilen, tok ikke med vogn i det hele tatt, deilig!
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 21. august 2009 kjøpte den på krusedull.net, og betalte 1009,- Men det var forhåndsbetaling da. Gleder meg!!!! Dumt den ikke kommer allerede i dag...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Vet ihvertfall at Lotusbarn pleier å levere raskt, prisene er vel så og si identiske tror jeg? Grattis med et godt kjøp Blomsterpiken- du vil nok IKKE angre! (bare lov meg at du bærer med selene i kryss;)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 Da jeg prøvde den bar jeg med selene rett ned, men hadde friskt i minne at du anbefaler å bære i kryss Så jeg skal gjøre det
galemathias og snusmumrik Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 hvorfor skal man bære med selene i kryss? :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Fikk det anbefalt av dama i bærebutikken, og kjenner jo helt tydelig også selv at det er det beste for ryggen=) Dette fordi vekta da fordeles mer jevnt på selve ryggtavla, istedet for på hver skulder! Dette gjelder selvsagt bare ved magebæring hehe!
galemathias og snusmumrik Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 ok, takk for tipset:-) Jeg har også tittet på manduca og har fryktelig lyst på en. Lillegutt vil ikke ligge i vognen lenger! Har babybjørn, men synes det er så vondt å bære med den. Jeg kvier meg litt for å kjøpe da, for plutselig er ikke manduca noe bedre å bære i enn babybjørn.. da har jeg kastet bort mye penger! :-)
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 21. august 2009 #11 Skrevet 21. august 2009 hmm.. hva mener du? At den skal bli vond å bruke pga tyngden til babyen eller? Det er ihvertfall ikke noe problem, den holder opp til 20 kg- mange som bruker den til 2-3 åringer=)
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #12 Skrevet 21. august 2009 Jeg har også en bb som vi fikk før fødselen. Den er ikke på langt nær så god å bære i, og Lillegutt blir utilpass etter kort stund. På den lille stunden jeg prøvde manducaen, så var Lillegutt fornøyd, og jeg merket ikke noe til at han satt der Så jeg håper og tror at jeg kommer til å bli fornøyd. MEN: Jeg ville prøve en først før jeg bestilte en, og var så heldig å ha ei på barselgruppa som hadde en. Så hun tok den med på barseltreffet i går, og da viste det seg at det var ei til som også hadde manduca som hun hadde brukt til sønnen sin tidligere! Så hun viste oss litt da Så derfor jeg tok sjansen på å kjøpe en Så hvis du kjenner noen som har, er det fint å spørre om å få prøve
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå