♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Kunne tenke meg en jeg kan ha bag oppi til minstemann, men samtidig en som er lett og god som sportsvogn til mellomsten..
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2009 #3 Skrevet 21. august 2009 Vi skal kjøpe city cross med nitro city understell.. altså det er en city cross bare med bedre understell ) ceroxen har en crazy kalesje...den detter ned hele tiden
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 21. august 2009 Men er det plass til at man kan ha nyfødt i crossen? Er det forskjell på city cross og bare cross? eller er det det samme? Skal kjøpe brukt jeg så noe nitro-understell blir det ikke her gitt he he.
thessi og lillemor Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Har city cross. Synes den har fungert utmerket både da hun var nyfødt baby, med hardbag, og nå når hun bruker sportsdelen:-) Har ikke hørt om bare cross jeg.
Ksenia & Anjem Skrevet 21. august 2009 #6 Skrevet 21. august 2009 Neida de heter City Cross og Nitro City )
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 21. august 2009 Nei aner ikke, bare tror jeg så det sto emmaljunga cross et sted, men har sikkert blingsa. Så man kan ha hardbag oppi også? Da ligger den i sportsdelen da eller? Finnes det gode mykbager? Jeg har hatt en fra Carena og likte ikke den noe særlig..
thessi og lillemor Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Ja man setter bare hardbagen oppi sportsdelen. Finnes softbager også med de har jeg ingen erfaring med.
MammantilPatrick Skrevet 21. august 2009 #9 Skrevet 21. august 2009 Jeg har city cross med både hardbag og sportsdel, men man setter ikke hardbagen oppi sportsdelen. Hardbagen og sportdelen er 2 forskjellige deler, bruker bare samme understell. Mulig det var det du mente, og at jeg bare misforstod? hehe:)
thessi og lillemor Skrevet 21. august 2009 #10 Skrevet 21. august 2009 Den heter kanskje citybag den du har? Den jeg har settes i alle fall oppi sportsdelen og er ikke festet til understellet på noen annen måte:-)
♥ Jeg og gutta mine ♥ Skrevet 21. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 21. august 2009 Takk for svar. Kan den kjøres begge retninger? Liker best hardbag man kan ta ut og inn jeg og ikke må være avhengig av å feste. Den skal også sikkert brukes både av baby og mellomste. Den hardbagen du har thessi, er det en helt ordinær hardbag? eller hører den til akkurat city cross?
thessi og lillemor Skrevet 21. august 2009 #12 Skrevet 21. august 2009 Den hører til city cross. Syntes det var veldig praktisk at man ikke trenger å feste den på noen måte + at den ikke er så tung å bære litt rundt på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå