Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 http://www.tv2underholdning.no/moro/denne-dukken-larer-femaringer-a-amme-2867220.html
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 syns bare det virket rart. men om sønnen min vil amme en dukke så greit for meg
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 merker at det byr meg mer i mot med en baby som bæsjer en en som ammer. *ekstremt lei at småen sier bæsj i vær eneste settning*
Gjest Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Bæ bæ lille fis har du noe bæsj? Jaja kjære promp jeg har masse bæsj, søndagsbæsj til far, og søndagsbæsj til mor og to par bæsjer til bittelille bror. Selvsagt etterfulgt av rå latter.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 den store hitten for øyeblikket er "jeg gikk mer over sjø og land der møtte jeg en gammel mann han spurte så han sagde så hvor hører du vel hjemme? jeg hører hjemme i bæsje/tisse/prompe/fise land...." men vi kommer fram til barnehagen til slutt da.... hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå