Gå til innhold

lite liv her inne :)


indigomamma

Anbefalte innlegg

ligger alle på sofaen med bøtta framfor seg eller? ;) (ikke hensikt å være frekk eller tråkke noen på tærne med den kommentaren ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åneida:) Er her, er igrunnen i fin form bortsett fra trøtthet og ømme pupper.

Har termin 10.04, syns det virker lenge til.

Med deg da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt ikke, fin form på meg og, nå når det verste sjokket har lagt seg. Det er jo litt tidlig ennå, så vi er vel kanskje ikke så alt for mange som vet om vidunderet. Jeg har termin 25.04. Veldig lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I flekkene gjør jeg det ja! :/

På de gode dagene er det jobb og familie som tar all tid, så rekker ikke sitte å skravvle mye her inne akkurat! ;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,nei er ikke så veldig dårlig jeg heller. Må vel si at formen ikke er så aller værst. Er litt kvalm og trøtt,men ellers bra :)

 

Synes også det er lite liv her inne:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi må få opp livet litt her :) vi skal jo henge sammen i 9 mnd. så her må det snakkes litt ;)

Jeg er fortsatt i karantene med mulig svine influensa. guttene er rimelig dritt leie av og være hjemme. nå har jeg boller i ovnen. lukter nydelig i huset. må bare ta helge vasken også :S Ellers så får jeg "ny" bilen min i dag :) Kjøpte med veteran bil før jeg viste jeg var gravid hehe. så nå blir jeg verdens tøffeste gravide dame med rosa boble haha

 

i natt var det tropenatt her. så i dag er jeg " fyllesjuk". kjennes sånn ut. tom for veske i kroppen. GRRRRRRRRRRRRR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i forbløffende god form med bare ørlite småkvalme og litt trøttere enn normalt. Hadde det ikke vært for at jeg har vondt i magen hadde jeg knapt nok lagt merke til at jeg er gravid! (Det kan godt fortsette sånn...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sliter med magen! og ikke vondt i magen asså. men den vises jo så sinnsykt godt. det er ingen som kan ta feil av at det er en bolle i ovnen her. hva fan skal man gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det samme med meg "to tette + en til i magen :)"..men vil ikke påstå at jeg er noe langt på vei, bare i min 6. uke. Magen buler som bare det :/ Får svigers på besøk neste helg og tror jeg må gå med romslige klær. Vil ikke spre nyhetene før det har gått litt lengre tid :)

 

Tror magen er fullherja av hormoner...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er også i fin form,bortsett fra at puppene er dritvonde og stikker masse.

og jeg er sinnsykt trøtt=)

jeg har også mage og jeg er bare 4+5 idag,så dette vises tidlig men jeg skal passe på hva jeg har på meg;)

jeg har termin 25-28 april,lenge og vente

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere skal nyte å ikke være så dårlig. Det er forferdelig ubehagelig å være konstant kvalm med brekninger. Enda jeg har ferie akkurat nå, så har jeg ikke sjans til å holde koken hele dagen. To eller tre ganger i løpet av dagen er jeg helt nødt til å bare legge meg ned. Veldig frustrerende, men min kloke bestemor har sagt at det er over etter den 12 uke. Har en samboer som er sykt tålmodig. Vet ikke hvor mange brødskiver han har smurt siste mnd (siden brød er det eneste jeg orker spise). Hver gang jeg har mest lyst til å "rive av meg håret" pga. kvalmen, er det godt å ha en god familie rundt seg, så humøret holdes oppe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig å ha en så snill mann som duller med deg! Jeg blir ganske sliten av å ikke sove skikkelig så Mannen er søt og smører kveldsmat og henter drikke så jeg får slappet av.

 

Noen dager "synes magen" her også, men jeg tror det er luft og oppblåsthet mest. Jeg håper i alle fall det fordi jeg starter i ny jobb på mandag og kunne tenke meg å jobbe der noen uker før jeg må fortelle om graviditet! Får håpe de bare tror jeg er litt tjukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen min er heller dårlig. Trøtt hele dagen. Og kvalmen begynner tidlig ettermiddag og varer resten av dagen. Hva jeg klarer å spise skifter omtrent hvert kvarter. Og det jeg tror kan være godt viser seg å stinke med en gang det nærmer seg munnen min. Alt stinker visst for tiden. Heldigvis har jeg nå fått ordnet meg halve dager hjemmekontor. Slik at jeg kan sitte hjemme med laptopen og synes synd på meg selv i stedet for blant mine kollegaer.Åsså ligger kjæresten min på sofaen, og klager på varmen. Han mener han har sympati hormonene min uten all grininga, hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Jeg kaster heller ikke opp heldigvis. Føler med alle som er så dårlige! Jeg har egentlig ingen symptomer i det hele tatt.. Kun litt mens-murringer... og en positiv CB! Skulle nesten ønske jeg kjente noe mer slik at det blir litt mer virkelig.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...