Kristinanutten Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Testet akkurat positivt, etter første prøveperiode. Er gravid, og har termin 2. mai 2010 - og min første er født 2. april i år - og er enda ikke fullt 5 mnd! Jøye meg, her blir det liv i leieren - om alt går bra! Håper selvfølgelig på det, og gleder meg til slutten av oktober, når de 12 første ukene er tilbakelagt. Rusler forsiktig inn her, med andre ord :-)
indigomamma Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 oi oi. det blir tett ja gratulerer og lykke til
Super-mamma-85 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 så koselig da gratulerer.. vi fikk ei 17desember, og 19desember har vi termin med nr to :S spent. gruer og gleder meg
zitcka Skrevet 21. august 2009 #4 Skrevet 21. august 2009 Det blir tett:) Syntes jeg skulle ha to tette nov-08 og april-10:)Men det ble plutselig ikke så tett lenger.hehe Lykke til videre:)Det går helt sikkert bra:)
Kristinanutten Skrevet 22. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. august 2009 Tusen takk! Selv om det ikke var planlagt at det skulle bli SÅ tett, er jeg veldig glad for det. Men angsten for at noe skal gå galt, har selvfølgelig meldt seg....Tok keisersnitt sist, og hadde en veldig tøff fødsel. Er ikke helt sikker på om kroppen har kommet til hektene igjen. Men, det bør jo helst gå bra. Lykke til, alle sammen!
Gjøkeredet③ Skrevet 22. august 2009 #6 Skrevet 22. august 2009 Jeg syntes jeg også skulle ha to tette, des-08 og april-10, men du knuser meg jo overlegent... Hehe.. Det blir jo stas da...)
Kristinanutten Skrevet 22. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2009 Ja, stort tettere blir det ikke! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå