Gå til innhold

Er nachos skikkelig middag???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da mener jeg at vi legger nachos utover stekebrettet og og har på kjøttdeig og ost.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det ser jeg på som "snacks" eller ventemat:)

Skrevet

Syns det er både og. Spørs til hvilken anledning...

Skrevet

Ville ikke kalt det middag akkurat, mer sånn kraftig kveldskos en lørdagskveld..

Skrevet

Nachos med dipp syns jeg er snop, men når man har kjøttdeig og ost og salatting til, så syns jeg det er middag. Fin, skikkelig middag syns jeg ikke det er, men helt grei lørdagsmiddag.

Skrevet

skikkelig middag vil jeg kanskje ikke kalle det, men vi bruker det som kosemat fredag eller lørdagskvelder.

Er jo suuuper digg syns jeg da..:-)

Skrevet

Det er jeg og samboer som har en diskusjon ang. middagen i morgen. Vi skal ha nachos i 19.30 tiden i morgen kveld. Siden vi alle 4 er hjemme ca.kl 14 i morgen så mener jeg at vi skal ha middagsrester fra i dag når vi kommer hjem. Skal steke komle. Han mener at siden vi skal ha nachos på kvelden så trenger vi ikke middag på dagen.

Jada...teit diskusjon.,....men sånn henger man seg opp i:)

Skrevet

Riktig. Er enig med du ;). Må jo ha noe mat før kl 1930 uansett...

Skrevet

forventninger høye forventninger..hater at folk har høye forventninger om hva som er skikkelig middag og skikkelige klær, og skikkelig vaska hus...folk må få være den dem er:P sorry utblåsning..klarte ikke la være..huff... blir litt lei meg bare, når jeg hører at folk har så store forventninger av andre folk...:S går vi mot en farlig tid dere? som de little miss perfect jentene..de som var mest sminka og "falske" vant..og hun ene stakkars jenta som var helt naturlig(nydelig) sto der igjen..hvorfor foretrekker menneskene ting som koster mer og mer, og som er mer og mer fancy?:P

Skrevet

Håper da det:-) Hadde det faktisk til middag i dag. Minsten fikk noe annet da.

Skrevet

Lizzie:

Er man "fin på det" eller har store forventninger bare fordi man ikke synes snopemat er middagsmat?

For min egen del synes jeg nachos er kjempegodt, og om jeg får det borte er da det bare topp. HI spurte om vi synes det er skikkelig/fullverdig middag, og det synes jeg ikke.

Betyr det at man er materialistisk, falsk, fin på det osv?

Skrevet

Mom2Two

neida..egentlig ikke...jeg bare måtte blåse ut litt tilfeldig egentlig..var ikke meningen det skulle bli mot noen eller noe..hehe..

har bare hatt mye av....ting i det sisste...

nachos er godt ;) sikkert ikke fullverdig middag

Skrevet

vi hadde nachos til middag i dag!!! :-O

Skrevet

Altså, det hender jo jeg spiser brødskiver til middag også. Er jo ikke fullverdig det heller;o)

Skrevet

Jeg syns det er kosemat.

I en "skikkelig middag" bør det være annet enn chips, smelta ost og kjøttdeig.

Skrevet

det hender vi har det til kosemiddag, men da har vi rømme og salat til også

Skrevet

Dere som ikke synes det er skikkelig middag, synes dere ikke taco er det heller? Det er jo nøyaktig det samme dersom man spiser taco med skjell! hehe.

Ville ikke orket "middag" kl 14.30 om jeg skulle spise nachos klokken 19.00. Hadde tatt noe annet lett. :D Så jeg er enig med mannen din.

Forøvirg har vi både salat, rømme, salsa og gucamole til nachos. mmm.

Skrevet

Jeg ser ikke på det som middag.

Middag da tenker jeg kjøttkaker, komler, gryterett, fisk, steik osv.

Nachos kommer under katergorien kosemat her hos meg.

Det blir kun laget når vi har besøk. (gidder ikke lage slik mat bare til meg, og småen er for liten til slikt enda)

Annen mat som også kommer under kosemat er:

Taco

Pizza

Pannekaker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...