Gina+1 Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 over at alle skal "klage" på et liv jeg stortrives med... Jeg og samboeren har tilsammen 7 jakthunder. Jeg hadde tre og han fire da vi traff hverandre. Vi stortrives med dette, og bruker stort sett all tid og penger på jakt, jaktprøver og trening av hundene. For oss er dette "livet". Nå som jeg er gravid, noe som ikke var planlagt, men likevel kjempe hyggelig får vi stadig kommentarer om at nå må vi jo kvitte oss med alle disse hundene, hva som er vitsen med så mange hunder og alle "hindringer" vi lager for oss (spesielt nå som det har vært sommer og vi ikke "kan" reise utenlands - sommerferien i år har bestått av å være på hytta på fjellet samt treningsturer med hundene i Sverige - toppen av lykke for meg !! ) Jeg er så utrolig sliten av å hele tiden måtte forsvare det at jeg har valgt å leve sånn som jeg lever.. Bare få ut litt **frustrasjon**
Betti spaghetti Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Det skal du heller ikke behøve- hev dere over folk som tenker firkantet. Livet behøver ikke å forandres totalt selv om man får barn, det er mye opp til en selv. Lykke til!
Super-mamma-85 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 kan da vell ha dyr om man har barn..ser på det som posetivt jeg da =) skulle ønske vi kunne ha en hund å.. gutten vår på 4år elsker dyr.. nejj ikke bry deg.. dere må velge hva dere syntes er bra og hva dere orker,..folk får bare prate
Gina+1 Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 Masingen startet egentlig lenge før jeg ble gravid, men har ikke blitt bedre etter...... Tidligere klarte jeg stort sett å overse dette, men blir skikkelig såret nå... Hundene betyr "alt" for meg og stor trives med det liver jeg lever.. Selvfølgelig vil vi tilpasse livet vårt når vi får en liten, men tror vi skal klare å leve det aktive livet vi har nå selvom vi får en liten..
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 21. august 2009 #5 Skrevet 21. august 2009 Hva er det ikke fok klager på sier jeg bare! Jeg har en hund og to innekatter.. Bor sentralt, men ikke så sentralt at ikke hunden kan gå fritt ute om jeg er med (har ikke egen have, men hun er veldig lydig). Fikk høre her om dagen at jeg kanskje burde revurdere å kvitte meg med dyra nå som jeg fikk andre ting å henge finga i, jeg som må gå tur med hunden for at den skal få lufta seg osv... Man får virkelig unnskylde meg, men de dyra er også "barn" for meg, de er like viktige for meg som venner og familie! Skjønner meg ikke på slike jeg, som kan si noe slikt.... Kan ikke se for meg noe mer kos enn å ha en liten tass i bærestol på ryggen og hunden med på skogstur! Og syden? Hvorfor måååå alle nordmenn dit? Vi, som bor i det flotte landet, med den vakre naturen, så skal folk på død og liv grille seg i 45 grader, prate dårlig engelsk og drikke billig øl. Ellers takk! Kos deg med hundene dine du, og trøst deg med at du kommer til å få et snilt barn som blir glad i dyr!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå