Gå til innhold

Toppen av egoisme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

....må være røykende gravide. Kan hende jeg provoserer en del her nå, men når en får så mye informasjon som gravid om hvor skadelig det er for fosteret å røyke under svangerskapet-og fortsatt tar seg en røyk med god samvittighet, da reagerer jeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Phuuuu........... godt å få det ut.....

Hilsen røyker som stumpet røyken da jeg ble gravid.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uuuuuuu sjå på mæ, æ e flinkar enn dææææ!

Skrevet

Klapp, klapp, klapp.. Så vanvittig flink du var... selv har jeg ikke fått det til., fordi jeg er sannsynligvis ekstremt avhengig, (du vet vel at vi alle har forskjellig avhengighetsgrad?), men jeg skal love deg at jeg ikke røyker med god samvittighet. Det tviler jeg på at det er mange som gjør.

Skrevet

Du vet at for noen så er det farligere å slutte å røyke i et svangerskap pga stress? Du vet at leger fraråder mange i å slutte med røyk i svangerskapet? Du er ikke så opplyst du?!

Nei, jeg røyker ikke. Og tåler ikke røyk. Men mange får ikke lov å slutte! Snakk om at du er egoist

Skrevet

stakkars røykere!

man kan kanskje si det samme om kvinner som spiser spekemat i svangerskapet, myke oster, ikke klarer å kutte ned på sukker, kaffe, cola, eller hva det måtte være...

joda røyk er kanskje hakket verre, men ikke noe lettere å slutte med, for enkelte!

Skrevet

Anonym 21.45.. dette er bullshit. Dokumentert bullshit.

Skrevet

Det ble jeg fortalt av min jordmor! Selvfølgelig var det ikke sånn "nei det er ikke farlig! kos deg med røyken din du" hun fortalte og informerte om alt og sa at det hjalp mye hvis jeg klarte å trappe ned og sa også at hvis det ble mye stress av å slutte helt var det like skadelig for babyen!

Skrevet

Du, det der er bullshit, og noe enkelte røykere sier for at de selv skal føle seg bedre og for å unnskylde seg ovenfor andre.

Noen dager/et par uker med stress er bedre enn 9 mnd med røyk...

Det er ingen leger som fraråder noen å slutte å røyke i svangerskapet...

Men jeg er ikke enig med HI heller. Jeg forstår at det er fryktelig vanskelig for noen å slutte. Jeg tror de sliter veldig med det selv og har dårlig samvittighet. Og at mange kanskje forsøker å fortrenge det litt...

Synes ikke man skal dømme noen uansett! Man vet ikke hva de sliter med!!!

Skrevet

ååå..er det mulig at det går an å fortsette å forsvare den røykinga.....ikke nødvendig å la seg irritere over det heller kanskje men så lurer man jo på om alle prøver så hardt da eller bare henger seg på den der"stress for fosteret greia".... men..skjønner at det er vanskeligere for noen og at selv om man er en av de som har sluttet så kan man ikke si at det er like greit eller vanskelig for andre...men det er en sånn ting man burde greie! men jeg er ikke røyker så jeg vet ikke helt hvordan det er... men man klarer jo å få den ungen ut og det er jammen ikke behagelig så litt andre vanskeligheter burde vi også klare..:)

Skrevet

for noen er det faktisk så vanskelig å slutte å røyke - at selv ikke full alarm med blålys pga nesten morkakesvikt får dem til å stumpe røyken... svake mennesker sier nå jeg. det handler om selvkontroll!

Skrevet

Trodde toppen av egoisme var knudrete kondom snudd på vranga jeg?

Skrevet

røykere er tragiske.....sånn er det bare.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...