Gå til innhold

mange som skal føde på a-hus fra 20.10-30.10?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hei.

Jeg skal føde på A-Hus, men litt før dere andre. Jeg har termin 3.okt. Gleder meg veldig, og har hørt bare positive ting om fødeavdelingen der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

jeg skal også føde på A-hus. Har menstermin 28 oktober....ul terminen er ikke før 5 november, men vet at den ikke kan stemme hehe

Så holder en knapp på slutten av oktober (optimisten meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet dere om man må ta med håndklær til ahus eller om de har? noen som har vært der på visning. tenkte jeg skulle dra kanskje imårn eller neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal føde på Ahus, min egen termin er 11.oktober og Ahus sin er 23.oktober, så regner med mellom 11 og 23 engang ;) Holder en knapp på at min egen er mere riktig! :)

Gleder meg til å se nye føde/barsell, jeg fødte på Ahus sist og, men det var på gamle delen i des.06.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også føde på A-hus, men bor i Oslo. Har termin den 18. oktober. Mitt første barn så jeg er spent. Fikk svar på mange av mine spørsmål da jeg var på fødselsforberedende kurs. Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg skal føde min tredje gutt på AHUS. UL termin er 1. november, mens min egen termin er 23. oktober... så vi får se. Uansett sier de at tredjemann er en luring, så han kan komme når som helst ;o) Og det er helt greit for meg - veldig klar jeg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal føde på ahus 22. oktober (etter planen, hehe:)) Min andre, men første ble født i Trondheim. Noen som har tenkt på pandemi-tiltakene på ahus? (www.ahus.no) Syns det er trist at storebror ikke kan komme på besøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...