Kari-mor :) Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Kan jeg opprette en profil, og gjøre det slik at ingen kan søke opp navnet mitt? Slik at kun jeg kan be om venner? Eller er det evt en annen måte jeg kan gjøre det på uten at alle skal ha mulighet til å "finne" meg? Det er noen fra min fortid jeg ikke ønsker å ha kontakt med igjen........
♥ McQueen♥ Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Ja du kan opprette en heelt lukket profil slik at ingen finner deg, kun du som finner andre. Men aner ikke hvordan det gjøres. Sikkert ikke så vanskelig... (Hørte Tone Damli Aaberge sa i et radiointervju en gang at hun hadde det, så ja det er mulig! ) Lykke til.
Gjest Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Trykk deg inn på innstillinger (der rett ved siden av navnet ditt på den blå øverste) Så trykker du på administrer der det står personvern (ant nederst) og der kan du skrive inn navnet og blokkere
Kari-mor :) Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 Kjempe bra, takk skal dere ha Men jeg kommer vel til å synes med vennelista til vennene mine? Så da kan de vel be om å bli venn med meg da....??
Mom2Two Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Nei, du kan også gjøre slik at vennelisten din ikke er søkbar, du kan sørge for at profilbilde ikke vises i søk osv.
Kari-mor :) Skrevet 20. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 20. august 2009 Så flott Kanskje jeg finner ut mer av det når jeg lager en profil. Takk for hjelpen så lenge. Kan hende jeg må ha litt mer hjelp etterhvert:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå