Gå til innhold

Dere som aldri har orgasme med partneren..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen glede av sexlivet likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg debuterte som 15 åring, men var 19 da jeg fikk min første orgasme :)

jeg hadde uansett glede av sexen til tross for mangende orgasme de første årene. Jeg hadde en fast kjæreste og vi hadde det bra!

Skjønte jo i ettertid at ting kunne ha vært enda bedre da! hehe ;)

Skrevet

Aldri fått orgasme noen gang, hverken med partner eller alene. Jeg har likevel stor glede av å ha sex. Å kjenne nærheten, en naken kropp mot min, at noen tar på meg, at jeg tar på noen. Kiling, biting og kyssing er også en del av det.

For å få det litt mer variert utforsker vi nye steder og stillinger. Er utrolig hvor mye man kan variere, men jeg synes faktisk det er veldig koselig å bare ligge i misjonær i senga. For meg er jo sex ikke det å oppnå klimaks, men det å ha dyp nærhet med noen jeg er glad i.

Det du også kan gjøre er å introdusere sexlektøy, kostymer og slike ting. Personlig har jeg aldri prøvd det, men vet at noen av venninnene mine får krydra opp sexlivet sitt på den måten. Man kan også bruke en klitorisstimulator mens man har vanlig sex. Dette kan øke sjansen for å få orgasme. Har ikke prøvd det selv for jeg tør rett og slett ikke for jeg tenker hvis det ikke da går for meg, så kommer det aldri til å gjøre det. Så da lever jeg heller med at jeg kanskje en gang for orgasme enn at jeg nok aldri får det.

Skrevet

Jeg debuterte som 15 åring.

Var gift i over 10 år og hadde flere kortvarige forhold etter at jeg ble skilt.

Og jeg fikk ALDRI orgasme! Trodde lenge at jeg rett og slett ikke kunne få, men det hendte at jeg fikk orgasme i søvne uten sex eller onani så da hadde jeg ihvertfall evnen til å få,

Så traff jeg min nåværende samboer og det utrolige skjedde. Jeg fikk orgasme (ikke ved første forsøk da) og nå får jeg det nesten hver gang vi har sex. Lettest hvis klitoris blir stimulert samtidig som jeg har penis eller dildo inni meg. Men iblant har jeg opplevd å få orgasme bare med penis. De gangene det har skjedd er når jeg sitter øverst.

Litt mye detaljer her, men vil så gjerne fortelle at det går an.

Glemte å si at jeg var 32 år første gang jeg fikk orgasme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...