Gå til innhold

hva gjør jeg???? Hjelp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var jeg til modnings akupunktur.

Hun sjekket åpning og slit etter nålene.

da jeg gikk derframerket jeg at noe skjedde, da jeg kom hjem hadde jeg blød en del. er dette vanelig?har vel tilsammen idag blød ca litt over 1/2 bind...

bør jeg ringe føden bare for å høre hva jeg skal gjøre,? føler meg svimel og magen blir ganske stram og alt , hva skjer.. hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke noe om dette, men hadde d vært meg, så tror jeg nok at jeg hadde ringt føden og spurt..

Kan være greit for deg og sånn at du slipper å gå å bekymre deg.. :)

Skrevet

Ring føden, det hadde jeg gjort!!

Skrevet

Denne infoen står på hjemmesiden til sykehuset der jeg skal føde:

Fødeavdelingen kontaktes ved:

Rier som kommer med 5-10 minutters mellomrom og er økende i styrke. Hver ri varer ca. 40-50 sekunder og smertene sitter ofte i mage og/eller rygg.

Vannavgang: Har du mistanke om at vannet er gått, skal du kontakte oss selv om du ikke har rier.

Blødning: Det er normalt med blodblandet slim ved fødselstart. Ved alle andre blødninger - og hvis du er i tvil - tar du kontakt med Fødeavdelingen.

Skrevet

Hadde ringt føden med en gang hadde jeg vært deg! Regner med at de ber deg komme til en sjekk. Er bedre å sjekke en gang for mye enn en for lite. ;) Og koster lite å ta en tlf.

Skrevet

Jeg har da ringt føden, snakket med en utrolig korselig jordmor,

skulle skifte bind og se om det kom mye frem til i morgen vis det gjorde det skulle jeg kontakte de igjen.

De syntes det var bedre jeg var hjemme og slappet av. men de trudde det nærmet seg fødsel siden jeg oxo har tak i magen,..

det var vist vanlig å blø litt når en sjekket åpning og slikt..

Skrevet

Bra :) Godt å få en beroligende beskjed fra en som virkelig har greie på dette :)

Skrevet

ja det var veldig deilig.. da slappet jeg mere av i skuldrene.. men liker det ikke da, blør ikke så mye nå, men kommer litt og litt da.

nå er det bare og vente på at det skal skje noe mere her da... venter i spenning...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...