Høst:-) Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Gutten vår fikk vaksine i går formiddag. Han har vært mer sutrete enn vanlig i dag, og oppdaget at han hadde 38,1 i temperatur i ettermiddag. Er det vanlig å få feber så lenge etterpå, eller tror dere feberen kommer av noe annet?
♥♥♥ Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Tror det kan ha med vaksina å gjøre. En tulle på barselgruppa hadde feber i 3 dager... God bedring til poden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå