Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når er det "vanlig" å begynne å få kynnere? Er dette kynnere: Er 18+3 i dag, har kjent en stund dette - magen, altså livmora blir hard i noen sekunder, og så slapper den liksom av igjen. Husker fra forrige gang da magen var litt større og jeg var lengre på vei at magen kunne bli som en hard ball. Men da vistes det skikkelig utenpå magen også. Nå vises det ikke, men kan være fordi livmora bare er opp til ca navlen nå og ikke så stor. Er det kynnere, eller noe helt annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Meiner å ha lese at det kan ein få når ein er ca. halvvegs i svangerskapet. Og det er du vel begynt å bli snart. Dermed er det vel fullt mogleg at det er det du har hatt.

Skrevet

Jeg er 15+4 og det er mange uker siden jeg kjente det første gangen, tror jeg var ca 8 uker! Dette blir mitt fjerde barn, så jeg vet absolutt hva det er. Har det flere ganger om dagen allerede nå.

Har hatt endel kynnere i alle svangerskapene, kanskje mer for hver gang?

Det høres ut som om det er det du har fått allerede. Men ikke noe å bekymre seg for medmindre det blir veldig mye av dem.

Skrevet

Nei, er ikke bekymret eller noe. Ble bare nysgjerrig på hva det var. Kjente det i ettermiddag, og da var livmora hard helt nede i trusekanten, så jeg tror nok at det var en kynner. Kan de komme tidligere på flergangsfødende altså? Er jo snart halvveis i dette, og mener de kom mye senere i første svangerskapet. Og da hadde jeg veldig mye av det, særlig på slutten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...