Gjest Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 Vesla som er 1 uke gammel gulper ikke, dvs hun har gulpet kanskje 2-3 ganger siden vi kom hjem, og da er det mer melk som renner litt ut igjen, ikke gulp-gulp. Er dette noe som kommer etterhvert, eller kan det være at hun rett og slett bare ikke er en gulpe-baby? Jeg husker ikke dette fra de andre tre... Hun spiser veldig godt, så er ikke noe i veien med matinntaket hennes. Hadde jo vært deilig å slippe unna gulping da ;-)
cec26 Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Har jo ikke fått gratulert deg enda... så gratulerer så mye med en prinsesse da... alt har gått bra håper jeg? hehe...ler litt for her sitter jeg og tenker det samme... og lillegutt er jo 15 dager.. hanhar ikke gulpa enda... det har bare kommet ut litt melk et par ganger..men ikke gulp...Så kanskje vi er heldige og har fått anti gulpe barn... han vært sinnsykt digg det---
rima Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Her har vi det som hos dere. Lillebror gulper ved at det renner litt i munnviken. Har vel bare vært noen få gulp der det kom litt på skjorta mi. Han er 7 uker. Har hørt at guøpingen kan sette inn ved tre-fire ukers alder..? Storesøster gulpet ikke i det hele tatt. Kan hende du har ei som vil beholde alt hun får i seg og ikke gulper i det hele tatt..)
LilleBjella Skrevet 20. august 2009 #4 Skrevet 20. august 2009 Tjukken (som nå er ni måneder) gulpa aldri. Selvfølgelig bortsett fra når vi var på barselstreff og jeg gikk rundt med ham uten gulpeklut på skulderen, og "skrøt" av hvor lite han gulpa. Tror kanskje han gulpa sånn ordentlig tre ganger.
Mamma til BA08 og K10 Skrevet 20. august 2009 #5 Skrevet 20. august 2009 Jeg hadde en skikkelig gulpe-baby de første 6 mnd. Han startet med gulpingen med en gang melka kom for fullt, dvs da han var ca 2 dager gammel. Så kan jo hende du har fått en baby som ikke gulper noe særlig )
Ooops I did it AGAIN Skrevet 20. august 2009 #6 Skrevet 20. august 2009 Førstemann gulpa hele tia, fra jeg fikk mat til han. Men så bodde han ved puppen;) Lillegullet her gulper veldi. Lite. Skjer en gang i blant. Fornøyd med det da:)
Mamma´n til lillemor Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Jenta mi gulper forholdsvis lite. De første ukene var det bare litt som rant fra munnviken, men fra ca 4 uker gulpet hun litt mer. Men det er kanskje bare hver tredje dag, så jeg klager ikke.
Amaleathe Skrevet 21. august 2009 #8 Skrevet 21. august 2009 Ingen av mine barn har gulpet noe i det heletatt. Knerten nå som er 4 dager gammel, hender det kommer med en bitteliten etter mat. Men er bare litt melk som renner på siden liksom.
LilleTrille med en tulle Skrevet 22. august 2009 #9 Skrevet 22. august 2009 Snuppa er litt over 3 uker, og gulper svært lite. Det ikke noe store gulper heller, mest melk som renner ut. Hun har vel gulpet ordentlig 3-4 ganger, og aller mest dag 3 når hun hadde fått MME på sykehuset... Spiser vanligvis bare MM.... Så babyer må nok ikke gulp=) Gratulerer forresten Alva!
galemathias og snusmumrik Skrevet 22. august 2009 #10 Skrevet 22. august 2009 Lillegutten min gulpet nesten ikke... Jeg gikk også rundt uten gulpeklut på skulderen og hadde så og si aldri uhell... Når han var ca tre måneder begynte han å gulpe hver eneste dag, med skikkelig spylukt.. Det har vart en måneds tid nå... Men, man kan jo håpe at det holder seg:-) Deilig å slippe gulp da :-)
galemathias og snusmumrik Skrevet 22. august 2009 #11 Skrevet 22. august 2009 jeg mener.... man kan jo håpe _din_ holder seg gulpefri.. he he... ikke at min fortsetter med gulpingen... Ser det kan misforstås der :-))
Gjest Skrevet 22. august 2009 #12 Skrevet 22. august 2009 Takk for svar alle sammen :-) Har ikke fått kommet meg på nett igjen før nå. Ble plutselig syk med feber i går, var helt elendig, men frisk igjen i dag. Lurer på hva det var? Ellers går alt fint, uvandt med liten baby igjen, men vesla er veldig snill så langt, så det går fint. Takk for gratulasjoner:-)
Gjest Skrevet 23. august 2009 #13 Skrevet 23. august 2009 Hei alva.. Gratulere så mye med prinsessa di!! Går alt bare greit? Min lille gutt begynte med gulping ganske fort..men det har de andre to også gjort.kan komme skikkelige sprutbrekninger hvis han ikke får rapt skikkelig:( Bare vær glad hun ikke gulper,er forferdelig irriterende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå