Guttemamma til to Skrevet 20. august 2009 #1 Skrevet 20. august 2009 jeg har tenkt å gå ned noen kg.. har det noe for seg å kutte ned på brødet til frokost og lunsj og heller spise frukt? og har sykling på trimsykkel i ti min et par tre dager i uka noe for seg da? er utrent så det er kanskje lurt å begynne forsiktig... har du et godt slanketips som ikke innebærer sulting så tar jeg det gjerne imot
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 20. august 2009 #2 Skrevet 20. august 2009 Eg ville heller ha kjøpt eit grovt brød og bruka lett produkter som pålegg, bruk heller frukt som mellommåltid. Det er sunt å eta lite og ofte, da kan frukt brukast som mellommåltid. Det er nok også lurt å starte forsiktig men ta i litt meire enn du trur du kan. Og ikkje erstatt frokost med noko anna enn sunn mat....... Lykke til!! Eg kjem etter ein gong eg gidder hehe
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 20. august 2009 #3 Skrevet 20. august 2009 Om frukt er bra, kommer an på hva slags kosthold du følger. Normalt sett er det bra, i passelige mengder - og gjerne som mellommåltid, ikke som måltidserstatter. (for meg som følger et lavkarbo-kosthold er det ikke bra, da det er altfor mye fruktsukker som slår for høyt ut i forh. til total karb.mengde pr dag). Men i et kosthold a la Grete Roede er det helt greit. 10 min sykling 3 ganger i uka er ikke veldig entusiastisk. Du bør holde på minst 30 min., og heller to ganger i uka. Hilsen treningsveileder
Guttemamma til to Skrevet 20. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 20. august 2009 får prøve å spise ofte og lite.. der jeg jobber spiser vi 0900 og 1230..at pluss at vi har fruktmåltid klokka 15.. middag blir sånn i femtida. kveldsmat spiser vi sjelden..burde kanskje hatt noe lett som kveldsmat? og noe før frokosten klokka 0900
Guttemamma til to Skrevet 20. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 20. august 2009 jeg følger ikke noe program eller diett.. har liksom bare lyst til å prøve å spise sunnere og samtidig være mett. har ikke peil på trening så det er godt å få litt råd av noen som kan da skal jeg prøve å holde ut i 30 min skal kombinere det med å gå turer..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå