Gå til innhold

er frukt bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har tenkt å gå ned noen kg.. har det noe for seg å kutte ned på brødet til frokost og lunsj og heller spise frukt? og har sykling på trimsykkel i ti min et par tre dager i uka noe for seg da? er utrent så det er kanskje lurt å begynne forsiktig... har du et godt slanketips som ikke innebærer sulting så tar jeg det gjerne imot :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg ville heller ha kjøpt eit grovt brød og bruka lett produkter som pålegg, bruk heller frukt som mellommåltid. Det er sunt å eta lite og ofte, da kan frukt brukast som mellommåltid. Det er nok også lurt å starte forsiktig men ta i litt meire enn du trur du kan. Og ikkje erstatt frokost med noko anna enn sunn mat.......

Lykke til!! Eg kjem etter ein gong eg gidder hehe

Skrevet

Om frukt er bra, kommer an på hva slags kosthold du følger. Normalt sett er det bra, i passelige mengder - og gjerne som mellommåltid, ikke som måltidserstatter. (for meg som følger et lavkarbo-kosthold er det ikke bra, da det er altfor mye fruktsukker som slår for høyt ut i forh. til total karb.mengde pr dag).

Men i et kosthold a la Grete Roede er det helt greit.

10 min sykling 3 ganger i uka er ikke veldig entusiastisk. Du bør holde på minst 30 min., og heller to ganger i uka.

Hilsen treningsveileder

Skrevet

får prøve å spise ofte og lite.. der jeg jobber spiser vi 0900 og 1230..at pluss at vi har fruktmåltid klokka 15.. middag blir sånn i femtida. kveldsmat spiser vi sjelden..burde kanskje hatt noe lett som kveldsmat? og noe før frokosten klokka 0900

Skrevet

jeg følger ikke noe program eller diett.. har liksom bare lyst til å prøve å spise sunnere og samtidig være mett. har ikke peil på trening så det er godt å få litt råd av noen som kan :) da skal jeg prøve å holde ut i 30 min :) skal kombinere det med å gå turer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...