Gå til innhold

Mens-aktige knip i magen


Fifrildi

Anbefalte innlegg

Jeg har skjønt at det ikke er uvanlig med ganske sterke mens-aktige knip i magen så jeg stresser ikke så mye over det (om det skulle være farlig). Bortsett fra det faktum at det er VONDT (jeg har ganske sterke menssmerter til vanlig og spekulerer i om det kan ha noe med det å gjøre at det kniper så ille). Jeg har problemer med å sove om natten fordi jeg våkner av vondt og noen ganger har jeg barer måtte stoppe på gata og vente på at det gir seg.

 

Det jeg lurer på er om noen andre har det slik og hva dere gjør for å lindre vondtene? Jeg tar selvsagt ikke smertestillende.

 

Begynner i ny jobb på mandag og det hadde vært greit å sove om nettene når jeg skal vise meg fra min beste side noen uker før jeg skal slippe bomben om at jeg trenger svangerskapspermisjon i mars.... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

*notere meg bak øret*

 

Jeg forsøkte å ta en prat med jordmor på helsestasjonen i dag for råd, men hverken jordmor eller fastlegen min var på jobb i dag. Og selv om de foreslo jeg kan ta en tur på legevakten siden det er så vondt at jeg ikke får sove synes jeg det er å overdrive litt :P Så ser det an over helgen i alle fall.

 

Enda bra med forum!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...