Gå til innhold

litt brun utflod, flere som har hatt det? blir så engstelig :O


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

skal ha nr 2 jippi, men oppdaget litt brunt utflod i dag, hjelp, blir så redd, for jeg mistet oxo 1 gang før min datter.er 6 uker på vei.blir så lei de der bekrymringene, skal glede meg over svangerskaper :)

mp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Samme her. Kom litt rødlig utflod her i dag. Håper det stopper. Blir så utrolig redd for at det kan være SA. Noen andre som vet om det er vanlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt det en hel uke nå, og var til gyn.us. Legen mente det var sensitive slimhinner som blødde litt og at det ikke kom fra livmoren.

 

Kan jo være det med deg også.

 

:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er sykemeldt pga det (bla), er veldig normalt. Så lenge du ikke har skikkelig vondt - type mensenkramper el.l. så er det som regel ikke farlig. Holder det på en stund sånn som med meg så kaller de det en truende abort, men nå har jeg hatt brun utflod i to uker og hjertet slo sist fredag og tirsdag denne uken. To uker til neste ul. Kan jo alltids være kjekt å høre med legen også da. Er normalt å ha en liten blødning når du er ca 6uker på vei(fosteret4), kalles en implantasjonsblødning:) (Ja, legen har proppa meg full med all mulig info:P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært i kontakt med jordmor og fikk beskjed om at det sansynligvis IKKE var noe tegn på SA så lenge jeg ikke hadde smerter i magen. Jeg kan få komme inn på UL neste uke om jeg har lyst til det. Kjenner panikken har roet seg litt nå, men kjære vene hvor stressa jeg ble med en gang. Har lest i opptil flere forskjellige bøker hittil i dag at 1 av 3 blør litt i løpet av første trimester. Regner med at jeg ikke er den eneste som får litt panikk når det er litt rødt på dopapiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er helt normalt...hadde det i første svangerskap og...så lenge du ikke

har vondt å det blør skikkelig så er det ikke så mye bry seg med tror jeg :)men skjønner panikken ble litt stressa sist jeg og :I)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åh så godt det er å høre, og att denne siden finnes, blir faktisk litt beroligende, ikke hatt noe på dagen i dag, men hatt litt nå i kveld igjen, utrolig hvor opptatt man blir av å se på pappiret :o...

Har ikke noe spes.smerter, litt murring i ryggen, og stikker litt neders i magen til tider..krysse fingrer.DETTE GÅR SÅ BRA :D

mp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt bekymret her. Oppdaget litt ferskt blod i trusa i går. Senere på kvelden kom det mer blod,men nå var det mørkebrunt. Ligner litt på første og siste dag av mens. Dette har fortsatt i dag. Er det helt vanlig eller burde jeg bekymre meg? Er i uke 6 og har svært lite symtpomer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk store magesmerter i går kveld,men de gikk over. Blødde litt i dag og ringte legen. Skal dit senere. ikke vont i magen lengre og bare litt brunt slim, så håper ikke det var noe farlig. vet ikke hvor langt jeg er heller for har ikke vært hos legen og heller ikke hatt regelmessig mens. Tvi Tvi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...