Gå til innhold

Hvor var DU når vannet gikk? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I en seng på sykehuset med ei "heklenål" oppigjenna......Med begge to.

Skrevet

På varandaen og nøt sen frokost med min elskede;)

Skrevet

jeg stod opp av sengen etter en god natt søvn.

Skrevet

Satt meg inn i bilen og da gikk vannet.

Skrevet

I senga/gulvet ved siden av senga. Prøvde å sovne, men hadde begynnende rier, så det var ikke så lett. Hørtes/kjentes ut som en ballong som sprakk. Spratt opp av senga, og der fosset det ut. Fikk heldigvis ikke en dråpe i senga:)

Skrevet

Satt utenfor barnehagen(i bilen) for å hente eldste og der kjente jeg et "POFF" i magen og da ble det vått, gitt. kan si jeg aldri fikk hentet ham den dagen;) Det måtte andre gjøre....

Med eldste gikk det ikke på samme måten. Da var det en liten smålekkasje på morgenen da jeg var på do og tisset. Det stoppet med dette.

Skrevet

Første gang (når det gikk av seg selv) sto jeg å mata fiskene... andre gang lå jeg i senga med en jordmor som sleit hardt for å få slipp på vannet

Skrevet

På postkontoret:-)

Skrevet

I badekaret x 2. Dvs at hvis jeg noensinne blir tredjegangs, så aner ikke jeg hvordan det er når vannet går...;-)

Skrevet

heime i godtstolen en fredagskveld =)

Skrevet

Med førstemann tok de vannet på sykehuset - et godt stykke ut i fødselen.

Med andremann hadde jeg satt meg godt til rette i sofaen, klar til å se en episode av paradise hotel og ventet på at riene skulle komme hyppigere.. Og akkurat da introen kom sa det poff og vannet FOSSET til tross for at hodet var festet og kjørt godt ned i bekkenet. Så den beige sofaen vår ble mao klissvåt.

Skrevet

I fødesenga i hyyyylende pressrie:P

Da tok de vannet

Skrevet

første gang på fødestua da måtte dem ta vannet

andre gang hjemme i den fine nye "data stolen" til min samboer :P

men han tenkte ikke mye på stolen sin da, tror aldri det har blitt nevn en gang at det gikk utover stolen hans hehe

Skrevet

Nr.1: På vei opp av sengen, på do, i bilen, på føden. Det bare rant og rant og rant og rant... Hadde nattbind da jeg kom til føden, men den lyseblå joggebuksa så ikke så fresh ut med fostervann i renne nedover bena, hahaha!

Nr. 2: i fødesengen, de tok vannet under en rie ETTER at pressriene var så smått begynt. Vannet stod en meter ut i løse lufta, og splæsjet hardt og høyt. Tror de ble småvåte alle som stod der, var minst 1 liter som kom på en gang. Heftig følelse, som å pisse foran publikum, og sååå deilig når det heavyduty trykket i magen forsvant

Skrevet

Hadde akkurat lagt meg i en seng på KK for rieregistrering. Ble først sjekket - 3.5cm, ca 1 min senere gikk vannet - ble da sjekket igjen - 9.5 cm! 3 timer senere lå gutten min trygt i armene mine å jeg var verdens lykkeligste :)

Skrevet

Første gang: ble tatt like før full åpning på sykehuset.

Andre gang: i bilen på vei til sykehuset.

Skrevet

Jeg satt faktisk ved pcn på BIM sidene da vannet gikk.

Skrevet

jeg vånket brått og følte på meg at noe skjedde, hoppet ut av senga og da begynte det å renne =) Rare er at jeg kan ikke huske at jeg hørte noe eller kjente noe egentlig.

Med andremann tok de vannet på sykehuset!

Skrevet

På badet etter en dusj...men det sa ikke poff...kom litt og litt hele tiden fordi hodet hadde festet seg langt ned og sperret litt sa JM

Skrevet

Til meg har de tatt vannet et par minutter før ungen var ute alle tre gangene!! ( og jeg som skulle ha ønsket at set kunne ha gått på butikken eller noe! )

Skrevet

Med nr 1 ble vannet tatt på sykehuset. Men nr 2 gikk det hjemme på badet mens jeg holdt meg fast i stellebordet :)

Skrevet

Ja verdens deiligste følelse når de tar vannet rett før ungen kommer ut, rene skjære orgasmen hilsen anonym over her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...