Gå til innhold

20+1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trøtt og sliten så det holder ....

Men det at småen er aktiv i mammas mage gjør det alt verdt det :)

Hver kveld ved legging , begynner småen å hikke .... sykt nok ... men kjempe deilig :)

Har ny UL time på KK 24 aug .... (fikk ikke sett hele ansikt sist) Gleder meg som bare det :)

Denne gangen skal til og med pappaen til småen være med ... kjempe spennende ...:)

Har også begynnt med bekkenløsning , dritt vondt .... Men hjelper for meg å gå meg en tur på ca 20 min hver dag :) .....

Sover minst 11 timer i døgnet , men det vil eg tro mangen andre gjør og :)

Uansett , skulle egentlig bare si at alt går bra ... og det er den beste feelingen ever når man kjenner småen bevege seg i mammas mage ;)

Btw! Normalt å kjøpe inn baby utstyr no?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

HAr og merket en god del aktivitet i magen ja... :) Er som du sier godt å vite at alt er ok med den lille.

Jeg og er 20 +1 nå...

Sove... kappitel for seg selv. Trorsamboeren min er frustrert til tider på all søvnen jeg trenger... hehe. Men har hatt litt små komplikasjoner i dette svangerskapet, så det har nok litt å si.... (venter nr 2.) for ikke å snakke om at hormonene raser mye verre denne gangen enn forrige gang.. hehe.

Godt å høre at alt går bra med dere. Ultralyden viste at alt var bra med lille baby her og. :) Heldigvis.

Vi har kjøpt bilsete, vogn og seng... (fått noe brukt av venner og kjøpt noe brukt og noe nytt.) godt å kunne fordele de utgiftene litt. ALt på en gang kan bli dyrt. Har masse klær fra forrige gang som jeg får bruk for igjen, og en reiseseng, ellers må vi nok få tak i alt på nytt. :)

KOs deg med resten av graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...